nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Fairy Land

Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra
Čeština:
Vydavatelé: neuvedeno
Autoři: Luca Iennaco
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook, Google+

Popis hry

Upravit

...o lesních žínkách, zvaných víly, máme svědectví pramálo, neb jsou to stvoření křehká a plachá.
Ti, kdož je spatřili, pramálo zvěstovali, neb uhranuti krásou jejich, života smyslu dalšího nenalezli a záhy vlastní rukou skonali...

- Jindřich Tadeáš z Mlýnů - Hékalové, vlkodlaci a jiná sebranka lesní 1752 l. p.


Ve hře Fairy Land se hráči ujmou role jednoho z vílích rodů, které soupeří o to, kdo uspořádá králi tu nejvelkolepější oslavu. Jedná seo  hezky zpracovanou hru s jednoduchými pravidly určenou pro rodiny a nekonfliktní hráče. 

Příprava hry:

Na stůl umístíme balíček Lesa (zelené karty), dále balíček Královského dvora včetně karty „Polovina královnina přívěsku“ (žluté karty). Připravíme balíček devíti karet oddělených z karet Lesa - ty tvoří karty druidů, tři otočené karty lícem vzhůru z balíčku Lesa představují tři paseky. Každý hráč obdrží osm karet své vílí rodiny, kartu erbu vyloží před sebe, sedm karet víl s označením 1-7 si ponechá v ruce.

Průběh hry:

Kolo se dělí na tři fáze:

  1. Svítání - hráč si vezme dvě karty z  balíčku Lesa a ty umístí libovolně na mýtiny s tímto omezením: každá z tažených karet jde na jinou mýtinu, goblini a ogři se umístí na mýtinu, kde je jich momentálně nejméně. Postupně umístí karty všichni hráči.
  2. Den - v této fázi má hráč, který je na tahu volbu z těchto akcí:
    • Dražba: Hráč vyvolá dražbu o jednu z vyložených pasek. Hráči se vzájemně přebíjejí. Platební hodnotou jsou víly, které má hráč v ruce. Hráč s nejvyšší nabídkou získá karty z dražené paseky. Karty zvířat, květin a goblinů si vyloží před sebe. Karty ogra je třeba se zbavit odhozením dvou karet - zvířet nebo květin. Pokud byla mezi získanými kartami víla, hráč si ji přidá do ruky.
    • Audience u královny: Hráč nabídne hodnotu víly, podle toho táhne počet karet z balíčku Královského dvora, prohlédne si je a jednu si ponechá - tímto způsobem získávají hráči předměty.
    • Návštěva u druidů: Hráč nabídne kartu víly a táhne dle její hodnoty počet karet z balíčku druidů, jednu z nich si ponechá.
    • Použití předmětu: Hráč aktivuje dříve získaný předmět, některé předměty mají efekt trvalý, jiné jsou použitelné jednorázově. Každý předmět má unikátní vlastnost.
  3. Večer - odstraní se paseky, na kterých je šest a více karet.

Hráči usilují o získání co nejvyššího počtu bodů. Ty lze získat za karty zvířat a květin, a také některé předměty:

  • Jednotlivé karty zvířat (liška, jelen, medvěd atd.) mají uvedenou číselnou hodnotu. Ta udává, kolik karet daného druhu je ve hře a současně kolik bodů získá hráč, který má na konci hry těchto karet nejvíce.
  • U karet květin se posuzuje kolik květin jednoho druhu (barvy) hráč získal a také kolik různých druhů květin má celkem.
  • Za karty goblinů jsou body mínusové.

Jednou za hru lze použít erbovní kartu a přivolat tak dříve použité víly zpět do hráčovy ruky.


Konec hry:

Jakmile se doberou všechny karty z balíčku Lesa, dohraje se rozehrané kolo a hra končí. Vítězí hráč, který má nejvíce bodů.

Autor: Krkavec

Vybíráme z aukcí

Talon
Talon
Akt. cena: 1300 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>