Eldritch Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Corey Konieczka
Nikki Valens
Richard Launius
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

TF&K: Yog-Sothoth

Autor: tony fivepulse | 3 hodiny 0 minut | 16.6.2017 | 1

Hra: Eldritch Horror + Eldritch Horror: Strange Remnants

Hráči: Klemos, tony fivepulse

Yog-Sothoth - The Lurker at the Threshold

Postavy: Akachi Onyele, Trish Scarborough, Jacqueline Fine, Tony Morgan

Vítězství vyšetřovatelů.

Tentokrát lidstvo čelilo prastaré božské entitě Yog-Sothoth. Sám Klíč i Brána je prozatím spoután uprostřed dimenzí, leč otevírání mezidimenzionálních bran by mu poskytlo volnost. Prvním úkolem (Arcane Understandig) bylo odolat působení kouzel vycházející z magické podstaty Číhače na prahu. Bylo nutno, aby vyštřovatelé nalezli a správně použili vodítka společně s efekty vlastních vyčarovaných kouzel. Navíc došlo k prapodivné konstelaci, ve které se Země, Měsíc a Slunce dostaly do jedné přímky, a bylo nutno zjistit děsivé následky tohoto úkazu.

Strašlivé stvoření se objevilo ve městě Arkham. Lavinie Whateley dala život hrůznému zplozenci označovanému jako Hrůza z Danwiche. Vlivem oteření brány ve stejném městě a následnému přívalu nestvůr, získal tento děsivý netvor dva strážce. Jedním z nich byl Lloigor, také znám jako ten, jenž s větrem kráčí mezihvězdným prostorem a dvojče Zhara. Druhým pak byl Werewolf obdařen fyzickou imunitou. Při veškerém neštěstí, jež tato skupina nestvůr Zemi přinesla, poštěstilo se vyšetřovatelům sesbírat vybavení a Hrůzu z Danwiche porazit. Použita byla hlavně předpotopní soška Dragon Idol, konec nestvůr pak pečetila požehnaná vyštřovatelka Trish vlastnící magickou zbraň.

Yog-Sothoth se počal drát na svobodu dírami v časoprostoru (Where the Old Ones Broke Through), nyní bylo nutno každou zavřenou bránu navíc spoutat mocnými kouzly. V průběhu řešení tohoto úkolu však byla vyštřovateli zjištěna pravá podstata hvězdné konstelace, která je nejprve zavedla ke kromlechu v Stonehange, pyramidám v Gýze a nakonec zpět do Arkhamu. Zde bylo nutno zapečetit portal alespoň do dalšího věku. Vyřešení dovedlo vyšetřovatele k cíli a spoustání Všeho v Jednom a Jednoho ve Všem i nadále mezi dimenzemi. 

 

Reflexe: Hrálo se nám dobře, i když hra hodně stála a padala na kouzlech (první a třetí mysterium a úkoly v dobrodružství kosmické konstalace). Hodně nám pomohlo, že každé zabití Kulitsty s sebou nese zisk kouzla, přičemž první tři vylosované nestůvry byly právě keštěstí Kulitisti. Triumvirát v podobě Hrůzy, Lliogora a Vlkodlaka nám dal docela zabrat - trochu jsme už počítali se ztracenou hrou a šli jsme na ně takřka all-in - štěstí v hodech nakonec vedlo k jejich zničení i bez jediné eliminace vyštřovatele, což nás mile překvapilo (první hra od zaznamenávání, kdy jsme nemuseli nahrazovat vyšetřovatele). Tuším, že i zbývalo dost mýtů do konce (4, 5?) a znamení zkázy se zastavilo na 5 - zbývalo tedy relativně ještě dost času.   

Odehráno v: neuvedeno

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Hra o trůny LCG - rozšíření Králové ostrovů (CZ)
Hra o trůny LCG - rozšíření Králové ostrovů (CZ)
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 8 dnů

Offcanvas