Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, strategická, válečná |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Ludically Z-Man Games |
Autoři: | Christophe Boelinger |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Počítání kritických zásahů
Zajímal by mě váš názor na počítání kritických zásahů. Příklad: Postava, má již jen 2 životy na zdravé straně a a obdrží 3 kritické zásahy a navíc má dostat ještě 2 normální zásahy. V pravidlech se píše, že pokud by počet obdržených kritických zásahů přesahoval počet aktuálních životů, karta postavy se okamžitě obrací na stranu těžce zraněné postavy a boj se dále počítá podle této strany. Znamená to tedy, že ty zbylé 2 zásahy porovnávám se zbrojí a hážu kostkami dle výseče na straně těžce zraněné postavy? Tudíž i na obranu si hážu až po tom, co kritické zásahy odečtu?zasahy
zdarek.)
"Znamená to tedy, že ty zbylé 2 zásahy porovnávám se zbrojí(+hity z obrany) na straně těžce zraněné postavy".
"a NEhážu kostkami dle výseče na straně těžce zraněné postavy", pac sem jiz hazel, soucasne s utocnikem a to dle vysece na strane aktualni na zacatku souboje..
"pokud kritickým/nebo taky ne/ zásahem jakakoliv postava zemře", je to jen nasledek vyhodnoceni jednoho soubezniho dvou-hodu souboje na blizko..ehm:))
GL!)
zásahy
Hádžete naraz a ešte aby si nezabudol, tak kritický hod obrancu sa berie ako protiútok a zoberie súperovi život. Takto sa napr. môžu zabiť aj obranca aj útočník naraz.
Potvrzení
Uvedu konkrétnější příklad jako ověření, zda jsem to pochopil:
Jack Saw útočí v boji na blízko na Jamese Woo. Oba mají plný počet životů a stojí proti sobě čelem (tmavě modré výseče).
Jack Saw hází 4 kostkami za tmavomodrou výseč + 2 kostky navíc za to, že investoval 3 AB do boje na blízko. Použil příkaz „boj na blízko 4“, ale rozhodl se ho nevyužít celý. Padá mu 4x kritický zásah a 2x dva zásahy.
James Woo si hází 1 kostkou na obranu za tmavomodrou výseč. Padl mu 1 kritický zásah.
Nyní se nejprve odečtou kritické zásahy.
Jack Saw si odečte 1 život. Nyní má 5 životů ze šesti na zdravé straně.
James Woo si odečte 4 životy a otáčí svou kartu na těžce zraněnou.
Jamew Woo nyní ještě čelí čtyřem zásahům.
A tady si nejsem jistý. Odečte si:
a) 4 zásahy mínus 3 (3 za zbroj na zdravé straně + 0 za hod na obranu na zdravé straně, padl mu kritický zásah) = 1 život
b) 4 zásahy mínus 2 (2 za zbroj na těžce zraněné straně + 0 za hod na obranu na zdravé straně, padl mu kritický zásah) = 2 životy
Napadla mě ještě třetí varianta, kdy by si obránce házel až po útočníkovi, ale není to souběžnej hod. Takže je to určitě nesmysl. Ale přesto to tady uvedu:
James Woo by si už neházel, protože je kvůli kritickým zásahům těžce zraněn a na této straně má u tmavě modré výseče jen 2 automatické zásahy. Takže:
c) 4 zásahy mínus 4 (2 za zbroj na těžce zraněné straně + 2 automatické zásahy na těžce zraněné straně na obranu) = 0 životů
Podle toho, co píše .opčík, předpokládám, že platí b). Přijde mi trochu zvláštní, že zbroj beru z těžce zraněné strany a hod ze zdravé. Ale je fakt, že píšete, že si hážou zároveň. To znamená v době, kdy jsou oba zdraví.
engi
jj B:)
kritikaly su (1:6) tvrde, presne, znale, ucinne zasahy, na ktore proste neni obrana (nie len v hre;) Asi z casovych a dovodov jednoduchosti je riadna mlaticka ci prestrelka poriesena v 1 hode a vo dvoch krokoch vyhodnotenia..
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Wolrd of Tanks RUSH
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 10 hodin