Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Wizards of the Coast |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2011 |
Sdílej: |
Počet a obsah scénářů...
Docela by mě zajímalo:scénáře
Jestli vše dobře dopadne, mohl bych už cca příští týden nahodit kompletní překlad Adventure booku v textu.
Zatím alespoň ve stručnosti:
Scénářů je celkem 13. Problém je trochu s variabilitou - například scénáře 2-4 jsou v podstatě o tomtéž - projít na konec bludiště a utkat se s bosem na konci - ve 2 je to Artemis, ve 3 Shimmergloom a ve 4 je to náhodný protivník ze skupiny Jarlaxle, Artemis, Matrona Banre, Yochlol nebo Methil. K tomu ohrátí a obtížnosti - tady jde o to, že si karty i dlaždice bereš náhodně, takže jednou můžeš projít snadno, jindy se stejnou skupinou skapeš přede branami. Znovuhratelnost může podpořit to, že si příště vybereš jinou skupinku hrdinů, nebo že jim přidělíš jiné schopnosti.
Co se týče zachycených situací z knih - 1. scénář Exile (Drizzt uniká na povrch), pak 3 knihy vynechány, pak 2 scénáře ze Streams of Silver - objevení Mithrall hall a lov na Shimerglooma. Potom vyčistit chodby okolo Mitrilové síně v Legacy , následuje slušný scénář Betrayal in tunnel (myslím že z knihy Legacy), kdy je jeden z party maskovaný Artemis a po určité době se odhalí a musí ostatní zlikvidovat. Pak zase jedna únikovka(Starless night) - tentokrát týmová kdy je na jedné straně Catti a Drizzt a na druhé Artemis, ale utéci se snaží všichni, takže musí spolupracovat a je jen na hráčích jestli se na konci bude snažit jeden tým zaříznout druhý. Dále tu máme Siege of darkness - je nutné zasypat šachty odkud do tunelů proudí posily z Menzobaranzzanu a utkat se s Yvolnnel Baenre. Následuje osvobozovačka Wulfgara z krystalového vězení a nakopání Errtuovy zadnice v Passage to Dawn. Pak odpočinkový soutěžní scénář, kdo naloví víc trofejí. A poslední 4 scénáře se váží na závěrečnou ságu - Escape from Neverneath - zase únikovka, skupinová, tentokrát obohacená o uzavírání volných okrajů slepými konci, dále podle mě jeden z nejzajímavějších scénářů, skupinový kompetetivní Race for Gauntlgrym, kdy se dvě skupiny (Drizzt s Bruenorem a Jarlaxle s Athrogatem) snaží dostat se dřív do bran starého města, přičemž skupina, která přijde o trpasličího hrdinu automaticky prohrává. Pak tu ještě máme survive misi Deeps - vydrž co nevíce dlaždic a závěrečný scénář, kdy je potřeba zabránit probuzení Maegery - tady se opět bojuje s Errtuem + se musí splnit ještě další podmínky mise.
to Micc
Díky za informace.
Ještě 2 další dotazy:
a) Jak moc jsou jednotlivé postavy diferencované (rozdílné schopnosti).
Tedy liší se např. nějak v boji Drizzt, Artemis a Jarlaxle - neboť všichni bojují se 2 zbraněmi (aspoň doufám že ve hře to tak je)? Nebo jsou všichni víceméně stejně dobří.
Nebo porovnání třeba wulfgara (tvrdý útok, pomalejší, velká výdrž) s regisem (rychlý, zákeřný útok, větší obrana). Je to ve hře nějak takto zohledněno?
b) Kouzlí se nějak ve hře (kněžky Lolth, Errtu)? Funguje tam paralýza od illithidů ?
laredo
Tak tohle je právě to nejlepší na celé hře. Všichni mají přesně to, co bys očekával že mít budou . Drizzt má své dva scimitary s rozdílnými útoky, může přivolat Guen, zakouzlit Cloud of darkness, Wulfgar má Aegisův tesák, kterým může i házet, Catti má na dálku střílí Taulmarilem, na blízko používá Khazid´heu, Regis má rubínový klenot, kterým může ovlivnit monstra, jinak používá palcátek a útočí spíš ze zálohy, Artemis má svojí zákeřnou upírskou dýku atd. Každý má těch schopností víc, ty si ale můžeš vždy vybrat jen nějaké -buď podle svého uvážení, nebo náhodně. Samozřejmě že postavy mají jiné charakteristiky třeba chudinka Catti má jen 6 bodů života, zatímco Wulfgar jich má 12 + nějakou základní schopnost - třeba Drizzt díky své rychlosti může útočit 2x za kolo. Kouzla jako taková tady nejsou - spíš jsou varianty schopností - např. Matrona Baenre umí blast of fire - útok na dálku. Ilithid Methil psychic blastem pouze dělá škodu a odstrkuje nepřátele o dlaždici dál, ale jinak je to bestie zákeřná, protože svými schopnostmi může aktivovat nebo přivolat nové monstrum, Paralýzu umí Yochlol (nebo otravu když je ve drowí formě) atd.
5. a 6. scénář
Ahoj,
Co říkáte na 5. scénář (Betrayal in the Tunnels)? Přijde mi, že pro Artemise je pomalu nemožné vyhrát. Třeba na BGG padly návrhy dát Artemisovi 2.lvl (za to, že se mu povedlo Drizzta a spol. ošálit) a možnost hrát po každém druhém hráči ...
Jak řešíte nastavení 6. scénáře (Starless Night)? Píše se tam, že hráči si mají sednout ke stolu tak, aby se týmy střídaly v hraní. Jenže to je pro tři hráče rozdělené do dvou týmů (Drizzt a Catti v jednom týmu, Artemis v druhém) docela oříšek, protože tři hráči tvoří trojúhelník, ve kterém Drizzt a Catti budou vždy vedle sebe. Na BGG kdosi doporučoval, aby Artemis hrál vždy po Drizztovi nebo Catti (tj. Drizzt, Artemis, Catti, Artemis, Drizzt, Artemis, Catti ...).
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Příval Temnoty 1/2 - samostatná kampaň (EN/FR)
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 3 dny