Dungeons & Dragons: Legend of Drizzt Board Game

xxxxxxxxoo hodnoceno 55x (Seznam vlastníků)

Dungeons & Dragons: Legend of Drizzt Board Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: kooperativní
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Wizards of the Coast
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2011
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

obtiznost

Je Drizt lehci nez Ashardalon a Ravenloft ? Pisou o tom na Geeku.
A pokud ano, je lehci protoze jsou hrdinove silnejsi (maji lepsi schopnosti) ,nebo proto ze jsou slabsi prisery ?
Predem diky za odpovedi.
13.12.2011 19:50:31

Niekde som čítal,...
že najťažší je Ravenloft, potom Ashardalon a najľahší je Drizzt. Ale to sú možno len povery :).

13.12.2011 21:04:23

Angri
Ja si taky myslim, ze to nelze takhle pausalizovat. Hral jsem zatmi jen WoA, ale kazda hra se vyvijela uplne jinak. Zalezelo hodne na kartach setkani, hodech, zvolene druzine atd. Mozna jsou encountery v LoD mene drasticke, ale to ti potvrdim, az odehraju par her.

13.12.2011 22:21:59

Obtiaznost
Zatiam mam najviac nahrany CoR a je asi tazsi ako ostatne kvoli Instant Blessing.
Obcas to stve ked hrac ziska pekne Treasure, ktore by bolo vyhodne pouzit neskor, ale kedze je to instant tak to casto vyjde naprazdno.

Jedina pomoc je primiesat do Treasure Decku predmety z WoA :)

13.12.2011 22:35:10

syon
Presne tak! LoD ich má v dobrom cca 50/50 pomere a aby nás wizardi donútili kúpiť všetky tri hry, urobili u CR a WoA oba extrémy a my potom musíme kupovať hry a miešať karty :).

13.12.2011 22:38:00

obtížnost
Nevím jak v předchozích dílech, ale v LoD strašně záleží jaká Monstra a Encountery odkryjete. Například některé Encountery jsou navázány na přítomnost lávových průduchů na některých dlaždicích - pokud na nich máte hrdiny tak jsou nepříjemné, ale pokud ne tak vyjdou na prázdno - my jsme v cca 10 hrách takto utrpěli zranění jen asi 2x, nebo jsou tam setkání, že dostanete tolik škody, kolik máte před sebou vyložených karet monster. Vzhledem k tomu, že řada z nich není moc silná, většinou se je daří likvidovat průběžně takže ve hře máme často jen jediného nepřítele. Musím ale řící, že máme až nehorázné štěstí na slabé potvory,třeba teď o víkendu jsme hráli 3x a ani jednou se nám nedostal do hry Ferral troll, Drider ani Gobliní šampion. Ale asi bude celková obtížnost nižší, protože kromě 2 proher v úvodních partiích, kdy jsme ještě neměli zažité schopnosti hrdinů, jsme už dlouho neprohráli. Ale ještě jsme nehráli scénáře s Errtuem a s trhlinami, tak uvidíme.

14.12.2011 07:55:06

hrdinove nebo nestvury
Dekuji moc za odpovedi.

Zajimalo me jestli to je spis schopnostmi hrdinu - protoze kdyz ty schopnosti potom namichma k jinym postavam z ostatnich her. Tak kdyz budu hrat se schopnostmi Drizte postavu v Ravenloftu - tak bych ho zlechcil - to se mi moc nechce.

Nebo jestli je nizsi obtiznost dana lehcimi nestvurami - to bych zase nemichal nestvury :-)

nebo to je obojim ??

14.12.2011 09:18:09 | Upraveno autorem (porovnej)

korogovanie obtiažnosti
Tak určite by som nemiešal karty schopností hrdinov :/.
Obtiažnosť sa dá najľahšie korigovať uberaním/pridávaním žetónov oživenia resp. by som skúsil pomiešať karty stretnutia, prípadne aj karty netvorov.

Problém v miešaní kariet stretnutia, netvorov ani pokladu nevidím, veď táto trilógia je koncipovaná tak, aby sa to dalo kombinovať. Môžeš si napríklad vybrať len tie najhnusnejšie karty stretnutia+ najťažších netvorov.

Ak náš vzťah k masochizmu, zahraj si hell mode, že budeš vyťahovať namiesto každého (piateho) netvora zloducha atď...

14.12.2011 16:33:49

acedrac
Přesně. U této serie jde obtížnost velice lehce měnit nejrůznějšími úpravami - např. prodloužit si dobrodružství o libovolný počat dlaždic, vyndat z balíčků ty nejjednoduší Monstra a Encountery nebo hrát tak, že každé Monstrum bude mít o jeden HP víc atd. těch možností je dost.

14.12.2011 16:52:39

díky za radu
ja jsem si jenom rikal , kdyz bych mel schopnosti Rangera z Ravenloftu , jestli bych je mohl promichat s vlastnostmi Rangera (Drizzta) z Legend of Drizzt ?
Aby postava mela jeste vetsi vyber z vlastnosti ?
To same se da udelat s Fighterem, Clerikem ad.

To mi Acedracu , jestli tomu dobre rozumim spis nedoporucujes.

14.12.2011 17:04:39

Angri
To je len môj názor, že ja by som to nerobil. Postava má dané schopnosti a treba ich vedieť využiť. Takéto miešanie mi príde také príliš "bordelové".

Ale Tebe nič nebráni takto hrať, možno to bude nakoniec super :). Ja som len vysvetlil, že miešanie schopností medzi hrdinami na upravovanie obtiažnosti sa mi nepozdáva (hoc sú rovnakého zamerania-ranger, fighter atd.).

14.12.2011 18:55:01

Míchání
Teď jsem viděl recenzi na dicetower a Tom Vasel má všechny tři hry sesypané do jedné krabice :)

Myslím, že je s ty abilities jsou určené pro jednotlivé classes, takže s mícháním se počítá.

14.12.2011 19:34:17

chilly
Práve pozerám Vaselovu recenziu a priamo na karte hrdinu Drizzta je možnosť zvoliť si "RANGER" kartu schopnosti. Vo WoA tomu tak nebolo, to je novinka, Drizzta mám ešte zabaleného, takže som o tom nevedel.

Takže Angri smelo miešaj :).

EDIT: Vasel vyslovuje Drizzt ako DRIZIT :).

14.12.2011 19:48:08 | Upraveno autorem (porovnej)

obtížnost
IMHO je Drizzt rozhodně nejlehčí. Např. 1. sólo scénář v Ravenloftu jsem dal snad na sedmý pokus (a s mágem se mi to nepovedlo vůbec), zatímco Drizzt je prostě nezastavitelná vraždící mašina, která prohučí podtemnem a nechá za sebou jen krvavou šmouhu. Osobně pro zvýšení obtížnosti používám monster tokeny z Ravenloftu, které mi řeknou, kolik mám pro daný tile líznout potvor.

14.12.2011 19:49:21

Ondrej
Monster tokeny jsou přesně ta vychytávka, kterou se chystám vyrobit. Dost vlastností postav si totiž vyloženě říká o boj proti více nepřátelům, problém je v tom, že se jich v LoD málokdy sejde víc najednou (Drizzte si popsal trefně). Můžeš dát nějaký nástřel, jak jsou jednotlivé počty zastoupeny?

14.12.2011 20:07:05

Micc
Jasně, 1Monster = 11x; 2M = 6x; 3M = 2x; 4M = 1x. Pak tam je nevímkolik 0Monster tokenů, ty použím při hře dva. Občasný odpočinek přijde celkem vhod. Hraju všechny scénáře jako kampaň, kde si hrdiné přenášejí zkušenosti do dalších her a podle NinjaDorgovy šablonky (http://ratdorg.blogspot.com/p/index.html) chci jít až na lvl9. Postupně budu s rostoucí úrovní hrdinů přidávat i tokeny padouchů a ubírat ty jedničkové.

14.12.2011 20:30:27

acedrac
Tak teď si mě tak zmátl, že jsem si musel projít pravidla k CR (nechtělo se mi vytahovat krabici) a WoA (krabici nevlastním).

Ale všude je to stejné, tedy například "select 1 paladin Utility power".

14.12.2011 20:36:30

Ondrej
Díky za info.
Ninjadorgovo levelování už mám taky stažené, ale zatím jsem ještě nevyzkoušel. Napřed si chci všechny scénáře projet jednotlivě originálně a pak se pustím do domácích úprav.

14.12.2011 21:49:35

chilly
Myslel som to tak, že som o tom neuvažoval, lebo vo WoA nie je žiadne povolanie 2x. Keď máš viac hier už sa to dá kombinovať :).

15.12.2011 08:17:32

obtiažnosť
to je tá obtiažnosť fakt až taká easy že treba základnú hru modifikovať? To akože nikoho tá hra ešte neporazila? Nerátam samozrejme prvú zoznamovaciu hru.

15.12.2011 09:08:23

stOKYi
No modifikovat...někdy si stačí vybrat jinou kombinaci postav (vynechat Drizzte). Třeba hned první scénář zkoušet projít s Catti nebo Regisem je o dost obtížnější. Ale myslím, že s modifikacemi - třeba ty zmíněné Monster tokeny přinesou víc vzrušení. Ale já jsem ještě neodehrál všechny scénáře a ty obtížnější mě teprve čekají.

15.12.2011 09:55:53

acedrac
Jo tak to jsme na tom stejně. Mě to taky pouze s CR nenapadlo.

15.12.2011 10:06:11

tokeny
Jsou v WoA take tokeny ??

15.12.2011 10:11:29

Angri
Sú, ale nie v také ako v CR. Vo WoA sú len tokeny konkrétnych zloduchov, nie s počtom ťahaných netvorov. Ale to nie je problém si doma urobiť, prípadne si to rozvrhnúť percentuálne na K20 a hádzať pri pripájaní nového dielu, koľko príde netvorov:
1-10: 1 netvor
11-16: 2 netvory
17-19: 3 netvory
20: 4 netvory

Problem solved :).

15.12.2011 14:23:05 | Upraveno autorem (porovnej)

acedrac
Díky za radu.
Šel bych radši cestou řízené pravděpodobnosti - tudíž žetonů.
Kterých bych udělal 20 a postupně bych z nich odebíral.

Kostky jsou na tohle hrozný potvory - ono když padne 3x za sebou 20 tak to je pruser :-)

15.12.2011 16:54:12

Vybíráme z Bazaru

Mariposas CZ
Mariposas CZ
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 4 dny

Offcanvas