Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 497x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Descent - runa stinu

Ahoj, zacali jsme hrat kampan jsme ted na konci aktu 1. Ja hraji pana temnot a proti me stoji 4 hraci, takze hrajeme se 4 hrdinama. Vsichni hraci to hrajou poprve, ale vsichni jsou velice zkuseni v podobnych hrach.
Prijde mi, ze hrdinove prochazi pres dobrodruzstvi az moc lehce. Bosove, ktere mam k dispozici pro dane dobrodruzstvi jsou strasne slaby a 4 hrdinove s trouchou IQ si s tim poradi jak nic. Parkrat se mi podarilo nejakeho hrdinu omracit tak ze jsem ho vlastne zabil, ale hned za dalsi kolo je vzkrisen a vyhealovan jako nic :D. I kdyz se mi poradilo na konci prvniho stretnuti tlusty goblin odnest 3 otepky sena tak v dalsim stretnuti Tlusty goblin s 24 zivotama neudelal nic a hrdinove ho rozprasili behem 2 tahu... Mate podobne zkusenosti? Zlepsi se situace pana zla treba v mezi hre nebo v druhem aktu?

Jake nestvury si myslite, ze jsou nejsilenjsi\nepouzivanejsi pokavad mate moznost zvolit volitelnou skupinu? Chapu ze take zalezi na dane situaci :D Dekuji za vase zkusenosti :D
6.10.2017 16:15:29

Jak porazit hrdiny
Mě hodně pomáhají karty OL. Jak základní, tak ty, které si můžeš "koupit" za body zkušeností. Jednak si dopředu připravím balíček tak, abych tam měla karty, které mi pomohou v daném dobrodružství a naopak ty, které bych dle svého názoru tolik nevyužila dám bokem a pak mám větší šanci, že si líznu nějakou, která se mi bude hodit. A samozřejmě si to chce dopředu promyslet strategii, brát v úvahu i schopnosti a dovednosti jednotlivých postav, podle toho si třeba vybrat i volitelnou skupinu nestvůr. A pak taky tlačit na hrdiny hned od prvního tahu a nic jim neodpustit. Vím, že jsem se někdy snažila být ze začátku shovívavá a pak už se mi to nepodařilo dohnat. Hlavně to chce procvičovat ;-) Čím víc her odehraješ, tím budeš mít víc šancí.

6.10.2017 18:54:15

Lomax
Obecně vzato, Runa stínů je hodně prohrdinská a smáznout hrdiny zvládne opravdu jen hodně zkušený VZ. Hodně mohou pomoci i další rozšíření velkou variabilitou nových nestvůr, které se hodí pro daný scénář a také nové balíčky VZ, hlavně ty, kde VZ povolává nové služebníky jako Hejno havranů a Moranu.
Nicméně ostatní kampaně jsou mnohem více vyvážené a dokonce spíš trochu straní VZ - hlavně v Bilehallu, kde už poražený hrdina nemůže zvedat ostatní a tak má VZ jednoduchou strategii.
Nicméně nejvyváženější kampaň Pokrevní dědicové nově v dotisku nahradí onu nevyváženou Runu stínů. I když, jestliže si VZ počká, tak ve finále dokáže pěkně zatopit a kdejaká družina, co si myslela, že už má naplno vyhráno splakala pod dechem mocného draka... na druhou stranu by kampaň možná měla být lehce prohrdinská, aby se nakonci radovali čtyři a ne jen jeden...

8.10.2017 16:26:37

Lomax
Na tohle téma to není první diskuze, a to i s opačnými zkušenostmi, kdy to nezvládají hrdinové. Řekl bych, že je to o vyváženosti hráčů, u nás je zase opačný problém, že mám o trochu vyšší zkušenosti s podobným typem her, než zbytek naší skupiny, a výsledek kampaně před finále je zatím 8:0 ve prospěch VZ. Marně pročítám diskuze a hledám, v čem je problém. Pokud má jedna strana výrazně navrch, nepřijde mi zase jako nepřekonatelný problém (když hráči souhlasí) si zahrát na „pána jeskyně“ a slabší straně po konci střetnutí trochu přilepšit, aby hra byla zábavnější.

Volitelné se snažím střídat i k návaznosti na typ místností (do hnízda pavouků podle mne patří pavouci, i když je pak VZ předvídatelnější), aby dobrodružství bylo pestřejší. Nejsilnější mi pak přijdou (bez dalších rozšíření) draci, ale necpu je všude. Hrdinové pak většinou končí na zemi.

22.10.2017 16:05:29

Taky mám ten problém

Taky jsem chtěl založit tento příspěvek, vidím že už nemusím.

První hra kdy 1. Akt 2:1 pro OL (mě), mezihra OL a druhý akt 2:0 pro mě, to bylo spíš naučení se hře (dělali jsme spousty chyb).

Jsme to ukončili a začali znovu už pravidlove bez chyb.
První krev OL, Okřídlená smrt OL, kardinál v nesnázích první střetnutí OL (mám 4 zombie do další části).


Tak nevím zda to je mými dlouholetými zkušenostmi s DrD jako PJ, každopádně při správné volbě nestvůr a používáním karet to mají hráči ultra těžké.


A dostávám se k otázce : když s barghestem zaútočim, mohu jako druhou akci použít vytí ??

25.6.2018 00:16:36

afro-0
Ano, u vytí není uvedeno, že se jedná o útok, takže můžeš.

25.6.2018 00:52:53

Vybíráme z Bazaru

Warhammer Underworlds: Direchasm
Warhammer Underworlds: Direchasm
Akt. cena: 1200 Kč
Končí za: 6 dnů

Offcanvas