Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2.edice) |
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2016 |
Sdílej: |
Morana a Slovo utrpení
ZdravímLehino
Morana je jakože Scourge? :) Mno, tak podle mě by to opravdu pomlátilo oba hrdiny.
EDIT: Teda jen jednoho to sundá, ten druhý to asi přežije pokud nemají stejné zbývající zdraví, jakmile je jeden sundaný, je po smyčce.
Rozdil> Muze tam byt i rozdil az dvou zivotu.
Protoze kdyz hrdina umira na "prideleni" unavy jeste vysle pres Moranu dalsi sadu, ktera vyvola jeste tomu prezivsimu dalsi par zraneni a ten mimo to jeste da nejakemu stojicimu hrdinovi unavu. Jen ten uz nemusi stat u Morany a, tudiz smyka skoncila.
P.S. nekdy bych za pana zla chtel u Morany potkat 4unaveny hrdiny :) - NO_NORMAL
smyčky s Words of Msiery (Slovo utrpení)
Zdarec,
Nekonečné smyčky s Words of Misery se řešily už v mnohých případech na zahraničních forech. Ona sama o sobě již karta Words of Misery (slovo utrpení) spouští nekonečnou smyčku pro plně unaveného hrdinu, který dostane zranění / únavu (tato smyčka je zakázaná v oficiálních faq).
Jsou však i další případy, např. z quest rules nebo např. Morany (Scourge), kdy může smyčka vzniknout.
Doporučuji přečíst tento příklad (vlákno boardgamegeek fora), ze kterého plyne dle slov jednoho z tvůrců hry jednozačný závěr:
each effect can only be triggered by another effect once
neboli
každý efekt může být spuštěn jiným efektem pouze jednou
https://boardgamegeek.com/article/24319179#24319179
V našem příkladu tedy podle mě smyčka končí nejpozději ve chvíli, kdy ji OL aplikuje 1x na každého hrdinu.
Zkrátka nesmí nikdy nastat 2x tatáž situace s tímtéž "trigger efektem".
Poctivé hře zdar!
Rask
Jo to je rozumny reseni.
Co tvurci zamýšleli?
Ahoj
Pokládám si otázku, co tvurci Moranou zamýšleli a porovnávám tohoto služebníka s druhým -Hejnem havranů. Osobně si myslím, že smyslem Morany bylo jednak zesílení VZ už samotnou nestvůrou navíc, která se defakto objeví zadarmo a ani ostatní nestvůry na mapě nezeslabí (na rozdíl od havranů). Navíc hlavním smyslem bylo tahání z hrdinů únavu - ale jen unavu - ne v přeneseném smylu životy. Navíc v kombinaci se slovem utrpení (a nedej bože pokud VZ ještě zahraje Rej strašidel) vzniká vlastně rozšířený výbuch (zranění navíc každého hrdiny za 2životy z každého utoku, který někoho zraní). Toto asi tvůrcům uniklo.
Takže myslím nejrozumnější řešení je držet se u Morany doslovného popisu a udělovat jiným hrdinům pouze žetony unavy (jak bylo puvodně zamýšleno) a nikoliv přeneseně zranění. Čili jinými slovy - pokud si hrdina nedává žeton unavy, ale žeton zranění, tak se schopnost Morany nespouští.
Lehino
To, že to tvůrci možná trochu nevychytali, je věc jiná, nicméně zpět k faktické stránce.
Podobný případ se řešil např. zde:
https://boardgamegeek.com/article/22967266#22967266
s výsledkem, že se efekt spustí, i přestože je únava převedena na zranění.
Srovnávají to tam např. opačným příkladem - s Jainou, která obdrží stav z útoku, i když si všechno zranění převede na únavu.
Rask
Tak taky bychom mohli být jednou před světem a zdokonalit sami vyváženost, než na to přijdou tvůrci hry a pošlou to FAQ. O tom, že se Moranina schopnost musí upravit, nepochybuji.
Každý VZ už jen se samotnou Moranou za 1exp a se slovem utrpení ze základu, to silně znepříjemnuje hrdinům oproti jiným balíčkům. A s kartou Rej strašidel (sice za 3expy) přichází konečná.
Uplně by k Moraně stačilo dopsat slovíčko -dobrovolně. Tedy - pokud hrdina s ní sousedící dobrovolně utratí unavu - tedy za schopnosti či za body pohybu.
Jednoduché - nehrozí tam řetězení jak aktivní, tak pasivní.
Na druhou stranu bych zase v Zlobřích bažinách zesílil karty VZ nákaza tím, že některé z nich má VZ od začátku a vykládá si je před sebe podobně jako zde Moranu. Tam je zase balíček VZ k ničemu a nikdo s ním doposud moc nechce hrát.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Magnificent
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 3 dny