nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Forgotten Souls (Second Edition)

Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2. edice)
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2014
Sdílej: Facebook, Google+

Popis hry

Upravit

Tento popis ještě nebyl definitivně schválen. Pokud chcete, můžete zkusit navrhnout vhodnější verzi, která by lépe odpovídala ideálnímu popisu.

Malá vesnička Summers Glade leží ve stínu mohutného hradu. Přicházíte v naději, že dáte konečně odpočinout svým unaveným tělům a myslím. Mnohá setkání plná nebezpečí vás zanechala znavené a vyčerpané, ale vaše houževnatost je nezlomná.

K vašemu údivu je však vesnice zdevastovaná. Střechy i pěšiny jsou pokryty černým popelem a v dohledu není jediný obyvatel. Oheň, který strávil tuto vesnici, pozřel také vše živé.

S přicházejícím večerem se k vám plíží stíny, když záři zapadajícího slunce zakryje postava malého chlapce. Pomalu se k vám blíží s jiskrou naděje v očích. ,,Přišli jste... příliš pozdě..." Chlapec je k smrti vyčerpaný. "Drak žije... ukážu vám..." Zakoktává se a ukazuje vám ke vstupu do hradu tyčícímu se na horizontu. Pochopili jste.

Jakmile jste se octli uvnitř kamenných zdí, vchod se za vámi uzavřel. Chlapec, který vás doprovázel, se rozplynul v dým. Jen poslední zlověstný úsměv se mu mihl po tváři. Nepodařilo se vám najít žádnou cestu ven, a tak nezbývá než sestoupit do hlubin hradních kobek...

 

Forgotten souls - Zapomenuté duše je rozšíření kooperativní hry Descent Second Edition pro 1 - 4 hrdiny. Akce a rozhodnutí Overlorda zde zastupují aktivační karty nestvůr a karty nebezpečí. Vaším úkolem je čelit všem výzvám a nepřítelům a projít podzemím, které se před vámi náhodně otevírá vždy v jiné podobě.

Herní princip je obdobný jako u aplikace Road to Destiny.

K hraní Forgotten souls je zapotřebí vlastnit základní hru Descent Second Edition.

 

Příprava hry

1. Sestavte balíček průzkumu: zamíchejte karty průzkumu. Jejich postupným odhalováním se před vámi bude rozrůstat vámi odhlalená část podzemí. Během míchání se připraví tři hlavní střetnutí, která musí hrdinové projít. Zbylé se zamíchají a vloží do balíčku náhodně.

2. Připravte tabulku postupu: na ni se s pomocí žetonů zaznamenává váš osud anebo blížící se zkáza. Jejich pozice se mění dle různých efektů. Dále je zde stupnice kořisti, která určuje, kolik karet předmětů můžete zístat za zabíjení nestvůr.

3. Připravte nestvůry: rozmístění dle pravidel pro jednotlivá herní pole a odhalené oblasti.

4. - 6. Sestavte balíček karet aktivace, nebezpečí, hledání a předmětů.

 

7. Připravte první střetnutí: počáteční karta průzkumu (vstup - označení symbolem).

8. Připravte žetony: roztřiďte žetony zranění, únavy, hrdinů, stavů a karet stavů.

9 . Příprava hrdinů: postupujte dle základní hry (myslete na to, že některé efekty cílí na Overlorda, který v této hře nevystupuje).

10. Utrácení bodů zkušeností: každý hrdina začíná hru s 1 bodem zkušenosti, který může okamžitě utratit za kartu specializace nebo si ho ponechat na později.

 

Průběh hry (1 tah)

1. Fáze hrdinů: standardní aktivace hrdinů.

Nová pravidla pro hrdiny:

   a) průzkum: karty průzkumu jsou odhalovány ve chvíli, kdy hrdina otevírá dveře ze stávající lokace. Dle pravidel se připraví nový díl mapy spolu s nepřáteli, žetony hledání a cílů. Aby hrdinové zvítězili, musí úspěšně projít tři hlavní střetnutí tohoto rozčíření.

   b) kořist: za zabíjení nestvůr získávají hrdinové žetony kořisti. Při každém dosažení limitu kořisti (daný počtem hráčů) si mohou dobrat karty předmětů, jeden si ponechat a zbylé vrátit na dno balíčku.

2. Fáze vládce zla:

   a) efekty vládce zla dle karet průzkumu

   b) osud = efekty karet nebezpečí (není li řečeno jinak, upltňují se ve chvíli, kdy není žádná aktivní karta průzkumu, tz.: byla hrdiny vyřešena anebo odhozena, pro překročení limitu potřebného k jejímu splnění). Žeton osudu se v tu chvíli posune o 1 bod (blíže k žetu zhouby)

   c) aktivace nestvůr (vykonání dvou možných akcí z těch, které jednotlivým skupinám nestvůr nabízí stávající karta aktivace)

 

Konec hry

Hrdinové zvítězí, pokud projdou úspěšně tři hlavní střetnutí a podaří se jim uniknout z potemnělých kobek.

Pokud se žeton osudu ocitne na stejném poli jako žeton zkázy, hrdiny obklopí temnota a jejich cesta končí ve stínech podzemních chodeb.

Pokud vládce zla dosáhne podmínek stanovených posledním ze tří hlavních střetnutí, mysli hrdinů zaplaví temnota a jejich osud je tak zpečetěn.

Autor: Goodspeed

Vybíráme z aukcí

A Most Dangerous Time: Japan in Chaos, 1570-1584
A Most Dangerous Time: Japan in Chaos, 1570-1584
Akt. cena: 890 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>