Clans of Caledonia

xxxxxxxxxo hodnoceno 100x (Seznam vlastníků)

Clans of Caledonia - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Středověk, Zvířátka
Herní kategorie: desková hra, budovatelská, ekonomická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
TLAMA games - logo
Autoři: Juma Al-JouJou
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Jake to bude?

Konecne poradna eurovka ze skotskeho prostredi a hlavne whisky barrels included, juchuu. Na tu hru jsem moc zvedavy
23.9.2017 10:02:46

Je to dost dobré
Za mě hit Essenu. vyzkoušeno, zakoupeno, líbí se moc.

31.10.2017 10:43:25

Hodně dobrá hra
Nejsem zrovna odborník na podobné typy her, protože Agricolu jsem hrál jednou a Terra Mystica nikdy, ale mně se to taky líbilo. Kombinace několika herních mechanismů, celkem vyvážená hra, plnění úkolů a přitom velká volnost při rozhodování, co koupit, prodat, stavět.

8.11.2017 13:26:06 | Upraveno autorem (porovnej)

ďalšie dojmy alebo aké to je?
Tak má niekto ďalšie dojmy z hry? My sme to včera hrali prvý krát. Nechcem robiť žiadne unáhlené závery, ale očakával som teda od toho viacej. V neprospech hry asi hovorí fakt, že som mal latkunastavenú neúmerne vysoko a hlavne som myslel že to bude komplexnejšie (zaraďoval som to do kategórie zložitejších hier).
V každom prípade, určite to hrať budeme, hra to je fajn, a možno sa to zlepší. Potom budem už možno aj viac špecifický :)

15.6.2018 09:00:23

Vcera jsme taky hrali
Rovnou 2 hry ve trech hracich. S za me je to skvela hra. Jednoducha na pochopeni. Jednoducha struktura kola. Ale presto je dle meho hra komplexni tak akorat. Zadny extra bolehlav, ale ani zadna rodinna rychlovka.

Hlavne mi prijde ze jsou klany velmi vyrovnane. Koncili jsme s rozdilem par bodu.

Navic to neni tak suche jako podle je gaia (terra mysticu jsem nehral).

Za me euro roku 2017

15.6.2018 16:21:22

ďalšie dojmy