Poškozené krabice

Buď jsem neuvěřitelný smolař a nebo jen smolař. V poslední době jsem si přes internet objednal několik deskových her, které v balíku dorazily asi v takovémto stavu... 1. rozšíření k Eclipse (Svět her - prasklá kratší hrana krabice po celé délce, jeden roh promáčklý), Formula Moto Racing (Planeta her - promáčklý jeden roh krabice), Champions of Midgard + obě rozšíření (Planeta her - u základu promáčklý jeden roh, u jednoho z rozšíření díra v krabici na hraně, jako by tam někdo píchl šroubovák). Teď kdo za to může. Kdyby to byla opravdu jen výjimka, ok, kašlu na to. Ale ono se to pomalu stává pravidlem. Když si kupuji nové auto, tak mi ho taky neprodají s prasklým světlem. Možná to většina neřeší, moje chyba, že jsem puntičkář :) Fér by mi přišlo, kdyby prodejce uvedl... Ano, hru pro Vás máme, ale má poškozenou krabici a pokud to pro Vás není problém, rádi Vám dáme 10 procent slevu... Co vy na to?
16.5.2018 20:41:07 | Upraveno autorem (porovnej)

hmmm
ja som si toho objednal uz tiez dost a nikdy nic. Skus sa postazovat na poste, evidentne mas mentalne poskodeneho postara, lebo tych nahod uz je pomerne dost.

16.5.2018 20:43:11

pošta/pošťák
Vše ukazuje na poštu/pošťáka, neboť sis objednal hry z různých obchodů a všechny dorazily poškozené. Zmínění prodejci jsou seriózní a tohle by si nedovolili.

16.5.2018 20:51:24

...
.

16.5.2018 21:14:25 | Upraveno autorem (porovnej)

Krabica

Krabica v ktorej prišla hra bola tiež poškodená? Lebo ak krabica v ktorej bola hra zabalená bola v poriadku a krabica hry poškodená tak by som určite kontaktoval predajcu.

16.5.2018 21:25:59

springb
Nn, krabice s hrami byly bez poškození. Ten jeden bouchlý roh je asi nejčastější nešvar, tak kde do toho tedy tlučou? :) Obchody asi jedou klasiku, buď to projde a nebo to dotyčný vrátí...

16.5.2018 22:16:16

poškození krabic

No, v poslední době si toho začínám taky všímat. Jen poslední dvě krabice, Cyclades přes Albi. Celá jedna hrana zedřená do běla, samozřejmě folie proděravělá, na více místech. Tohle Ti zásilkovna neudělá. Dneska Lorenzo il magnifico přes pipkina, dva rohy piclý. Piclej je i karton vevnitř(včetně herního plánu) a návody a karty vůdců. Prostě je to znát od tý rány komplet. Chápu, že někomu je jedno jak krabice se hrou vypadá, ale mně ne. Takže mě to se*e, ale těžko s tim může člověk něco dělat.

16.5.2018 22:24:31

@foxmulder...
... ale těžko s tim může člověk něco dělat ...
Může s tím dělat to, že to bude reklamovat.

16.5.2018 23:07:52

14 dnů
Reklamace, nebo zboží do 14ti dnů vrátit bez udání důvodu... Mně se to zatím naštěstí nestalo, ale poškozenou krabici bych jim nacpal bez okolků zpátky.

16.5.2018 23:12:38

Behe
Vyřešit to reklamací by asi vážně nebyl v těchto případech problém. Za mě to má ale tři Ale...
1. Zbytečná starost navíc.
2. Třeba v případě prvního rozšíření k Eclipse, pokud jsem dobře hledal, se jednalo o poslední kus v ČR. A to je pak těžký se rozhodnout.
3. Z hlediska vyššího principu mravního by podle mě takto poškozenou hru neměli prodejci posílat zákazníkovi bez mrknutí oka, ale krabici řádně před zabalením překontrolovat a jak jsem psal, popř. na to zákazníka upozornit a nabídnout slevu (to mi přijde jako fér jednání)

17.5.2018 00:46:08

posta
Doporucuju precist tento dnesni clanek - obsah baliku poskozen postou, prestoze balik navenek nejevil znamku poskozeni.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/doprava/ceska-posta-balik-do-ruky-krehke-vejce-reklamace/r~4cfa6cec58ea11e883510cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_content=editor1&utm_term=position-3

17.5.2018 03:46:05

stady
Zajímavý článek. Já budu trochu argumentovat tím, že pokud jsem nějakou hru vydražil např. tady na ZH, a ta mi byla následně zaslána fyzickou osobou, ať už přes poštu, zásilkovnu nebo uloženku, vždy dorazila v pořádku (pokud tedy dotyčný neavizoval poškození dopředu). Jasně, pořád to může být náhoda... Když tedy zcela vynechám to, že by docházelo k poškození krabic přímo ve výrobě a výše uvedené, potom zbývají dvě možnosti - doprava od výrobce k prodejci a nešetrná manipulace na prodejně. No, asi by se lépe vyjádřil někdo, kdo přímo funguje v nějakém obchodě :)

17.5.2018 04:54:27 | Upraveno autorem (porovnej)

Poškození
Za sebe můžu říct, že při balení ještě jednou krabice prohlížíme, jestli nejsou nějak poškozené. Pravda je, že občas přijdou hry už k nám poškozené - prokoplá krabice, špatně poskládané hry v balíku (lehká pod těžkou atd.). Ale to se stává minimálně a hned se to řeší s distributorem.
Ty obchody, co jsi jmenoval, to určitě nedělají vědomě. Buď se to stalo při přepravě nebo to přehlédli při balení a máš jen prostě větší pech.

17.5.2018 08:52:53

Ke tvým třem bodům
1) Pokud ti to nestojí ani za to poslat obchodníkovi e-mail s fotkou a číslem účtu, kam chceš, aby ti poslal „slevu“, nejspíš ti to tak moc nevadí.
2) Prodejce může zkusit sehnat další kus nebo ti dát slevu.
3) Veřejně obchodníka obviňovat, aniž bys mu dal možnost věc napravit nebo se k ní alespoň vyjádřit, je velmi neseriózní. Zvlášť když si nejsi jistý, že chyba vznikla na jeho straně.

Problémy vzniklé při přepravě bývá výhodnější řešit s prodejcem. On má totiž na přepravce mnohem lepší páku v podobě tisíce dalších balíků se kterými může oslovit konkurenčního přepravce.
Není vyloučené, že si obchodník vadné části krabice nevšiml. Vážně bych nečekal, že krabice otáčejí a kontrolují ze všech stran. Je možné, že zaměstnanec či brigádník vadu zaregistroval, ale špatně vyhodnotil. Ani takový problém neodstraníš tím, že si řekneš, že je to pro tebe zbytečná starost.

17.5.2018 09:29:33

Poškozené krabice
Tak na náhodu jsem přestal věřit. Zkusil jsem další objednávku na Planetě her. Do poznámky u objednávky jsem výslovně napsal, aby krabice byla před odesláním zkontrolovaná, zda není poškozená (byl to poslední kus). Teď jsem to doma rozbalil a opět jeden roh silně zdeformovaný... takže zasílám zpět a s Planetou jsem skončil. Už mě to fakt nebaví.

12.6.2018 23:37:53 | Upraveno autorem (porovnej)

Planeta her
Kupoval jsem si tam nedavno osobne par her a bohuzel jsem si nevsiml, ze Queendomino melo poskozeny roh krabice. Prijde mi, ze uz to tak prislo z vyroby, protoze na folii to poznat nebylo, leda, ze by ji tu prebalili.

13.6.2018 08:10:02

Cimm
Zkus napsat přímo Anekenovi,je to majitel a asi ho to nepotěší.

13.6.2018 16:38:34

Re
Zkusím trochu krotit emoce, i když se mě to dost dotýká.
Hry milujeme, chováme se k nim, jak nejlépe umíme a zákazníkům vycházíme vstříc, co jen to jde.
Konkrétně u jedné hry, kterou jsem Cimmovi posílali jsme extra pečlivě kontrolovali, jestli krabici nic není, takže pokud přišla rozjebaná, je to holt problém dopravce. Nabízíme GLS, DPD, Uloženku, Zásilkovnu i poštu, každý z nich někdy balík poškodí, většinou je to prostě o konkrétních lidech. Někteří se holt k přepravovaným balíkům chovají slušně a jiným nendělá problém na ně dupnout, aby se jich vešlo do dodávky víc. Nikdy jsem ale nedomítli žádnou reklamaci na poškozenou krabici. Pokud zákazník zboží nerozbalí a nechá hru tak jak je, nabízíme výměnu nebo vrácení celé částky zpět včetně poštovného. Naprosto běžně při posílání poškozeného zboží zpět k nám proplácíme poštovné. Stejně tak jsem Cimmovi nabídl, že za pořadač na žetony, který od nás dostal a nesedělo úplně dobře víko (protože holt výrobce dodal takto a žádné jiné nemáme), vrátíme peníze. Nechtěl, ale stejně tuto skutečnost neopomněl zmínit v diskuzi o oblíbenosti českých vydavatelů (protože to intenzivně souvisí s naším REXím vydavatelstvím).
Zkuste na to někdy koukat i z druhé strany:

- vrátili jsme peníze zákazníkovi za Exalted: War for the thorne, protože ho nemile zaskočilo, že hra je anglicky
- vyměnili jsme rozbalené anglické Codenames za česká Krycí jména, zákazníka nenapadlo, že Codenames mají českou verzi
- Vyměnili jsme zákazníkovi Settlers: Zrod impéria, protože ho "vůbec nebavili"
A tak bych mohl dlouho pokračovat...

Stejně bych ale svoji práci neměnil, protože 98% zákazníků jsou naprosto skvělí, ochotní, milí a vděční lidé a jde se s nimi na všem domluvit ke spokojenosti obou stran. To co vyděláme, rveme do nových projektů, do dalších rexích her a nového sortimentu. Protože prostě mikujeme hry a chceme, aby je milovali všichni. Takže abych to uzavřel, všechny vás miluju a když máte s Planetou jakoukoli potíž, dejte mi o tom vědět. Mail info@planetaher.cz řeším z 99% jen jápokud není jeden ze dvou týdnů v ruce, kdy mám offline dovolenou), stejně tak jako telefon 774057570

Bastacka: Jsem taky majitel, může mě to taky nepotěšit?

Dungeon Master v REXhry a Planetaher.cz

13.6.2018 17:03:30 | Upraveno autorem (porovnej)

Eyron
Samozřejmě i tebe. V první chvíli mě napadl jen Aneken.
Ono to totiž vyznělo ,jako by s vámi Cimm nekomunikoval.

13.6.2018 17:11:19

Já na to,
že mám koupeno desítky, ba co víc, stovky her a vůbec si nepamatuju, že bych někdy něco obdobného řešila. A při té příležitosti teda chci poděkovat všem těm prodejcům, od kterých jsem kdy co kupovala, že ty hry fakt kvalitně balí - především chlapci ze Světa her balík vždy bezvadně vytuní a objednávka je vždy vyřízená tak rychle, že poté co ji odkliknu už běžím otevřít dveře pošťákovi, kterej stojí s balíkem za dveřma ;-) Takže ještě jednou všem těm, kteří hry distibuují a vypravují řádně a s láskou k hrám samotným a hráčům za mě velký dík!

13.6.2018 18:08:09 | Upraveno autorem (porovnej)

Eyron
Já to celé vidím hlavně ze své strany. Je mi celkem jedno, jestli krabici poškodil někdo na prodejně nebo zásilkovně. Pro mě je podstatné, co rozbalím doma. Až si budu moct koupit Black Orchestra na planetě za dvě stovky a ne bezmála dva tisíce, možná nad tím i mávnu rukou. Vsadím se, že kdybych se na zásilkovně zeptal, jak s balíkem zacházeli, dozvím se asi něco, že jako s čínským historickým porcelánem. Nicméně jsem ti ve slušném duchu napsal email na planetu a doplnil fotkami faktur a poškozených krabic. Snad to celé dobře a rozumně vyřešíme. Popř. kdyby měl kdokoliv z nevěřících Tomášů zájem vidět, co tady celou dobu řeším, ať mě osloví do pm.

13.6.2018 18:43:36

Planeta her
Na planetě nakupuji už x let a nikdy jsem neměl problém s krabicemi.
Občas mi něco zapomněli přibalit :) (možná 2x, 3x), ale Eyron to bleskově vždy napravil. To se může stát, každému prodejci.

Teď si akorát vybavuji "aféru" ohledně vlhkých žetonů u Titana a i krabice to tenkrát trošku nedala kvůli tomu extrémnímu počtu žetonů.
Nicméně i toto Planeta vyřešila a poslali mi novou kopii hry.

Takže za mě dobrý. Planeta je vždy první kam se dívám, když chci koupit nějakou novou hru.

13.6.2018 18:49:22

#Cimm
Nic ve zlém, ale pokud žádáš nějakou nápravu, tak bys naopak měl řešit, kde se krabice poškodila. Nemůžeš tu veřejně očerňovat prodejce, pokud máš na pytel doručovatele, který ti krabici domů nenese ale kope.

Já mám právě s Planetou velmi dobré zkušenosti a poničená krabice mi od nich nikdy nepřišla. A to jsem převážnou většinu her, které mám, pořizoval u nich.
______________
aka WantonDuke

13.6.2018 21:06:12

Kulashaker
Tak to ti gratuluji... Nechci se už opakovat. Objednal jsem Champions s oběma rozšířeníma. Museli to z planety poslat v klasické velké kartonové krabici, aby se to vešlo. Při převzetí jsem tuto krabici kontroloval a ani škrábnutí, přesto uvnitř dvě poškozené krabice s hrami. Navíc drtivou většinu her z druhé ruky beru skrz stejnou zásilkovnu a nikdy žádný problém. Pět a pět si už dejte dohromady sami...

13.6.2018 21:07:59 | Upraveno autorem (porovnej)

IN

Preprava

Ackoli mam velmi pratelsky a kladny vztah se vsemi zucastnenymi, objektivne vzato si zakaznik objednava kompletni sluzbu a to tedy vcetne prepravy. Obchod si najima prepravni spolecnost a bohuzel az do doruceni je za zakazku odpovedny.

Tady bych spis rekl, ze ma Cimm sakra smulu na dorucovatele a spis by mel jit nekomu na postu nakopat :-)

13.6.2018 21:18:23

#Cimm
Tak v tom případě chápu, že jsi naštvaný. A jsem rád, že na mě vždy vyšla krabice bez poškození.
______________
aka WantonDuke

13.6.2018 21:33:46

Vybíráme z Bazaru

Dead of Winter: A Crossroads Game ENG
Dead of Winter: A Crossroads Game ENG
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 5 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas