Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
A co zklamani roku?
Kdyz uz se bilancuji pozitvni objevy roku, jaka jsou naopak Vase nejvetsi zklamani? Hry, na ktere jste se tesili a neco od nich ocekavali, at uz to bylo cokoli, ale ve skutecnosti byly mnohem horsi?Těch je bohužel víc
Po počátečním nadšení mě postupně přestal bavit Mansions of Madness: Second Edition, absolutně chladným mě nechal 7th Continent, zklamáním jsou pro mě i V-Commandos a za vyloženě špatnou hru považuju Doom.
Mars: Teraformace
Jediné, co se mi líbí je téma, zbytek od zpracování po herní projev mi vůbec nesedí..
.
Za me jsou zklamanimi Railroad Revolution, Pustina a rozsireni Five Tribes: Whims of the Sultan.
..
Jedina hra kterou jsem koupil a vylozene nenadchla byl Dracula.
Zatiaľ...
asi najväčším sklamaním "Prvý Marťan"...
...
Citadela Deluxe.
Průšvihy roku
Mars: Teraformace - fakt jsem nečakal, že mi to nesedne až tak moc
Settlers: Aztékové - wtf, tohle by se v dnešní době stávat nemělo ...
Zklamání roku
Scythe - krom vizuálu nemohu nic vyzdvihnout
Mars: Teraformace - zahrál jsem jednou a zatím nemám pocit, že bych chtěl i podruhé
Běsnění Drákuly - jeden z nejhorších herních zážitků
Pustina - čekal jsem trochu víc, průměr
Zombicide: Černý mor - Doom je pro mě daleko zábavnější, než předem daný pohyb nepřátel...
Boží zboží
ačkoli je Pfister mým oblíbeným autorem, tak tahle hra podle mě prostě nefunguje.
zklamání
Mě zklamalo, že se mi nepodařilo přesvědčit svoje kamarády, abychom se scházeli (i nepravidelně) a zahráli si deskovky. Pár pokusů bylo, ale nebyla disciplína. A to jsme se dřive scházeli k pravidelnému hraní MTG.
Objevy vs zklamání.
Musím říct, že obecně jsme v roce 2017 těch zklamání moc nezažili. I přesto, že občas nakupuji trochu impulzivně, aniž bych se hlouběji zajímal o pravidla atd., kupodivu se nestává, že bych šlápl nějak hodně vedle.
Jediná hra, kterou jsme prodali po několika hrách je Rone.
Bz
Souhlasím se hrou Boží zboží.
Tuhle hru jsem dostal k narozeninám a dal jsem jí několikrát šanci a i když ta hra má dobrou myšlenku, je prostě nedomyšlená, prostě to nefunguje tak, jak byste očekávali.
Omyl roku
Grimslingers.
Byly i jiné hry co prostě nesedly, ale žádná další vyloženě nezklama. I když... snad jsem víc čekal od Friday a Lewis a Clark.
Design a provedení komponent ...
... hry Mars teraformace.
blood rage
nechapu ... mělo by se mi to líbít
téma super, draft super, vizuál super ale stejně ani po X pokusech mě to nebaví, point sálat bez atmošky.
S každou hrou mě to baví méně a méně.
proč ?
Boží zboží
- po první hraní mě to i chytlo, po 2 hraní jsem toho zbavil, nedotažená hra s jasnými win strategiemi, nedotažené mechaniky atp.
Robinson (albi)
- tahle hra mi vůbec nesedla, už v půlce jsem se nudil a druhou šanci jí jen tak nedám
Tohle nejsou úplně průšvihy, jen co moje těšení na hru zklamalo nebo mi tam něco zásadně chybí
Mars
- upřímně mně hra baví, ale má u mně velké mínus ve zpracování herních desek, které hráče trestají téměř za každé pohnutí (člověka) u stolu - nedejbože když někdo do stolu někdo drcne :-D
-> raději bych za hru o 100 kč více za normální hrací desky (jako má třeba Scythe - nebo i spousta nových her dnes)
-> ano jsou plexi na to .... ale dávat dalších 500 kč abych si užil hru za 800 ....
Eldritch Horor
- ta hra není špatná, mechanicky bych řekl že funguje, pravidlově je to taky střed, herní doba naprosto v pořádku ... ale ....
- ALE - jako hráči arkhamu (kde jsem si přetrpěl to zažívání pravidel a už si hru můžu užívat) mi Eldritch přijde strašně takový suchý, plochý, bez atmosféry ... jako by Arkham ublinknul do Pandemicu (mám svět HPL rád, ale mě ta hra do toho prostě nevtáhne)
TEPfaktor (albi)
- u téhlé hry mám rozpolcené pocity, v rámci "párty her" měla pěkný potenciál, že přišla s něčím co tady tolik není a docela dobře to funguje, co je ale blbé je fakt odfláknutá výroba
- chyby na herní desce (je tam snad 20 slov a z toho jsou 3 blbě - to si fakt mohli zkontrolovat) + když si k tomu přidám to, že ji zpracovali materiálově opravdu kvalitně
- chyby v kartách úkolů
- karty které se šekrabávají třením o sebe (v průběhu hry seškrábáváte části karet - jako u losů od sazky)
- obrovské rozdíly obtížnosti hádaného slova (i přes všechny nápovědy - jsou de slova co tipnete při první nápovědě a pak další, kde budete 20 minut sedět všichni a koukat na 3 nápovědy a nevědět co to je)
zklamání
-největší zklamání karetní Hra o trůny 2. edice - většinou dáváme šanci hrám víckrát, ale tahle šla z domu po 3. nedohraných partiích - vůbec nesedla
-další zklámání Robinson, hodně jsme se na něj těšili, ale ve finále nás to spíš nudilo a celkově moc nesedlo (euro počítání v kombinaci s občasnýma kostkovýma zářezama)
-Neandertahl: kostky a události dokážou až moc pojet a na to jak se tváří tam nejde zas tak moc dělat
hodně her zapadlo a šlo z domu, ale tyhle tri nejvic zklamali :)
zklamání
dostal jsem se k těmto hrám letos :
Settlers : zrod impéria. - nemohu si pomoci, ale hru doslova zabíjí dlouhá herní doba (2hod) a management surovin kdy si hráč hlavně v posledních dvou kolech neustále mění suroviny za jiné a vleče a táhne se to jako med. Navíc ikonky a font jsou titěrné a celkově zklamání roku.
Design posledních her od IELLA - přeprodukované, designově rádobyopulentní, pouťově uřvané.
Fallout
i když se nejedná o zklamání v pravém slova smyslu, protože jsem od toho nic nečekal... a nic jsem nedostal...
3 zklamání
Jagged alliance
Fallout
Zombiecide: Černý mor
Jagged Allience
Já stále věřím .......
Sklamania
Mars: Teraformace - netvrdím, že je to zlá hra, ale na to, aká je ospevovaná, som čakala oveľa viac. Za mňa priemerné euro. Graficky skoro až škaredé, hráčske doštičky maximálne nepraktické, malá interaktivita v spojení s náhodnými kartami, ktoré vedia chodiť riadne nevhodne (draft by mohol pomôcť, ale ten zase predlžuje hru) spôsobuje, že síce sa viac menej hrabem na vlastnom piesočku, ale ani keď som maximálne efektívna, tak nemusím vyhrať.
Mice and Mystics - roztomilá téma, grafika, figúrečky, úžasný príbeh.. tu som bola skutočne veľmi sklamaná, že mechanicky to bolo nudné. Prídem do miestnosti, vyčistím miestnosť, prídem do ďalšej, vyčistím ju a tak dokola. Celý čas rovnakí nepriatelia, myši sa nejako obzvlášť neexpili, všetko bolo prístupné od začiatku. Jeden scenár trval dlho. Dopredu to ťahal len príbeh, tak sme si ho prečítali bez toho, aby sme to hrali a hru posunuli ďalej.
Legendy Země Euthie - síce je to podľa mňa graficky škaredé, ale podľa hodnotení som čakala, že herne to bude dobré. Bohužiaľ nebolo. Nudilo ma to, máličko strategických možností a dlhá doba, než človek príde na ťah, kedy ani moc nemá nad čím rozmýšľať. V čase, kedy vetviace sa možnosti schopností a vybavení konečne začínali byť viac strategické, sme už hrali hádam tri hodiny a to už som bola riadne znechutená. Boje s príšerami sa síce tvária komplexne, ale v skutočnosti sú nešikovné a príšerne predlžujú hru.
Sklamání
Pustina: neskutečně zdlouhavé, pro jen průměrný efekt. Hra opravdu po nějaké době nudí. Efekt toho že musíte mít promyšleno kam se budete hýbat a v jakém pořadí (aby jste byl efektivní), v kombinaci s tím že Vám to může někdo překazit hru hrozně natahuje. Z počátku je to vpohodě, ale v druhé polovině hry už je to nuda. A poslední čtvrtina je modlení se: Klidněj sem prohrál, ale ať už to zkončí..
zklamání
Z loňských her nebyla pro mě žádná vysloveně zklamáním - byl to jeden z nejlepších roků pro stolní hry, imho.
Ale ze starších kousků, ke kterým jsem se loni dostal mě toho nebavilo víc, třeba Hra o trůny, World od Tanks:Rush nebo City of Iron.
Zklamání
Loni se naštěstí žádné velké zklamání nekonalo. Snad jen, že jsem čekal trošku víc od AVP:THB 2nd edition. Figurky fajn, papírový žetony hrůza a celkově ta hra není nic moc. Ještě tomu dám šanci, ale nevím nevím.
U Room 25: Escape Room se opět liší barva zadní strany místností, takže nejspíš budu muset zase psát Mattagotu...
Nejzásadnější negativní zkušenost loňského roku byla asi z brněnského deskobraní, kdy jeden z autorů (nebo nějakej pohůnek) Scratch Wars i přes taktní naznačení, že nás jejich hra nijak zvlášť nebere a její vyzkoušení přenecháme raději někomu s větším zájmem, začal dost nevybíravým způsobem tlačit na pilu. Kdyby do nás ještě chvíli tlačil ten svůj prazvláštní marketing hraničící s urážením, asi bych ho poslal do míst, kam slunce nesvítí. Můj osobní propadák roku tak získává hra, kterou jsem ani nehrál :D
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Karak 2 CZ (Karak II)
Akt. cena: 1838 Kč
Končí za: 12 dnů