Názory na nápad do deskovky (ve vývoji)

Zdravim všechny,
mě bych na vás prosbu, a to zodpovězení otázky ohledně nápadu, který jsem dostal :)
Jde o to, že herní plán bude modulární, bude se skládat z dílů s hexy (podobně jako Mage Knight, Smal star empires spod.). Hra bude příběhová s možností "náhodných scénářů", hrát se bude za jednu postavu (cestování/průzkum mapy, hlavní úkol, vedejší úkoly apod.) a hra je koncipována jako kompetitivní. Mapa se bude odkrývat postupně.
Napadlo mě, že bych na rubovou stranu mapových dílů vložil nějaký obrázek či ornament, který by bylo možno složit vícero způsoby, tak aby pokaždé vypadal jinak. Brožurka se všemi možnostmi by byla součástí pravidel.
V případě kampaně by se mapa pro každý scénář sestavila z mapových dílů rubem vzhůru a každý scénář by tak měl jiný obrázek/ornament. V případě "náhodného scénáře" by zas každý obrázek/ornament znamenal např. využití/nevyužití určitého pravidla, stupeň obtížnosti nebo tak něco.
Vložil bych tak "puzzle" už do přípravy hry.

Na otázku prosím odpovídejte tak, že do nadpisu odpověď ano či ne, a do pole pro příspěvek případné zdůvodnění. Předem všem moc děkuji.

Otázka tedy zní jednoduše:

Tento prvek ano nebo ne?

Ještě jednou moc díky !!!

PS.: Ještě doplňuji, že příprava hry bude otázkou cca. minuty :) Takže tento prvek by bylo v podstatě to jediné co by zabralo "nějaký ten čas" :)

27.4.2018 18:43:29 | Upraveno autorem (porovnej)

NE
Ahoj,

nechci tě odrazovat hned na začátku, ale já osobně bych se na to vykašlal...setup hry musí být rychlí a přehledný a hrát puzzle před začátkem hry nebude dobře fungovat.

Ohledně ornamentů jsme sám podobnou věc do své hry zkoušel přidal, ale jen jsme si naběhl...o něco se člověk snaží a nakonec je to hodně limitujícím prvkem.

Pokud by jednotlivé scénáře vyžadovali jiný setup jako Mage Knight nebo Zombicide, zaměř se především na přehlednost a funkčnost mapových dílků...dobrou orientaci pro rychlí setup.

Pokud tě to hra dovolí, celkem dobře fungovala myšlenka, že dílek (třeba místnosti) má 2 strany, kde jedna se otočí až za určitých podmínek.

Tot jen můj osobní názor, jinak oceňuji v dnešní tvrdé konkurenci odvahu a přeji hodně štěstí

27.4.2018 19:24:56 | Upraveno autorem (porovnej)

ad 4. - Vopruz
Souhlas s Korenarem. Hned mě taky napadlo, že dlouhý, nebo složitý setapouch je přesně to, co ve hře nechceš. Dobrou hru dělají elegantní a spíš jednoduchá pravidla. Ano, pro někoho je zábavné, listovat tabulkami a zjistit jestli se např. vojákovi nezasekne zbraň, jestli mu nesvítí do očí, jestli je kukuřičné pole tak vzrostlé, že přes něj není vidět, jestli nemá alergii, nebo si zrovna nevzpomněl na svou malou dcerku, což mohlo způsobit zaváhání a netrefit nepřítele...
Ale hra by měla být intuitivní a odsýpat. Jinak je znovuhratelnost dost ohrožena. A složitý setapouch moc hráčů nenaláká.
Držim palce.

27.4.2018 20:02:37

ne
souhlasím s ostatníma, navíc sou lidi, co se naučí jaká krajina je pod tímhle symbolem na dílku a pak odpadne náhodné objevování mapy.

HRASoprodejce

28.4.2018 16:25:48

Vybíráme z Bazaru

3D tlac komponentov,insertov,figurok....
Akt. cena: 1 €
Končí za: 13 dnů

Offcanvas