Barvičky, sety

Diskuze o barvách na miniatury. Jaké používáte, kde nakupujete? Krom klasických Citadelek, má někdo zkušenosti i s méně dostupnými jako jsou Formula P3, Reaper, Vallejo či Army Painter? Obzláště Formula P3 barvy bych rád zkusil, leč nedaří se mi najít obchod jinde než v USA s přepravou 50 dolaru...
14.8.2013 13:40:26

army pinter
To bych taky rád věděl, navíc, zda bych to mohl míchat s citadelama, teda, že bych udělal něco citadelkama třeba helmu. Až to zaschne tak třeba obličej, nebo vlasy.
Má někdo zkušenost? Já jsem začátečník a mám jen citadely.
DÍKY

19.8.2013 17:14:36

míchání
Běžně míchám Citadely a Vallejo a to nejen tak, jak píše Jarmuk kousek tím a kousek tím, ale i barvy do sebe, když míchám odstíny, např. běžně zesvětluji šedou od Vallecha bílou barvou z Citadelek. Zatím zcela bez problémů.

19.8.2013 17:22:42

super
testnu to, díky

19.8.2013 18:34:25

Jarmuk
Jo tohle i já dělám pravidelně. Míchám tyhle dva výrobce dohromady, kvůli ředění barvy a v pohodě.

9.9.2013 09:22:23

Barvy v Ostravě nebo Pardubicích?
Ahoj, dájí se sehnat barvy a příslušenství na barvení figurek v Ostravě nebo v Pardubicích? Nechce se mi kvůli jedné barvě platit pošta z eshopu... :)

15.9.2013 12:24:40

Barvy v Ostravě nebo Pardubicích?
Ahoj Rambinit, v Ostravě se dají sehnat. mrkni se na stránky fantasyobchod.cz

Chci se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s barvami od firmy Army Painter? Chci si koupit barvy od firmy Vallejo, ale tyto jsou u nás levnější a za stejnou cenu jak v černém rytíři barvy vallejo

15.4.2014 22:33:50 | Upraveno autorem (porovnej)

smischek
Ahoj,

sám používám pouze Citadelky. Ale co jsem četl / slyšel, tak jsou všechny zmíněné víceméně kvalitou srovnatelné.

21.4.2014 20:05:51

barvy, stetce