Nově přidáno
nově v bazaru: 23 (zobraz)Vybíráme z aukcí
Kde se diskutuje
- [3.9.] Chaos in the Old World
- [3.9.] Twilight Struggle
- [3.9.] Axis & Allies 1942 Edition
- [3.9.] Ex illis
- [3.9.] Ad Astra
- [3.9.] Obecně o hraní společenských her
- [3.9.] Dungeonquest
- [3.9.] Citadela
- [3.9.] Railroad Tycoon
- [3.9.] Náměty a připomínky
- [3.9.] Guardians of Graxia
- [3.9.] Battles of Westeros: Wardens of the West
- [2.9.] Rise of Empires
- [2.9.] Small World
- [2.9.] Tide of Iron Campaign Expansion: Normandy
Hledat v diskusích:
Velké herní akce
- 7.9. [Česká Lípa]
První setkání - 21.10. - 24.10.
Spiel '10 (28. ročník)
Úrovně uživatelů
- méně než 10 bodů
- 10 - 24 bodů
- 25 - 49 bodů
- 50 - 74 bodů
- 75 - 99 bodů
- 100 - 249 bodů
- 250 - 499 bodů
- 500 - 999 bodů
- 1000 - 2499 bodů
- 2500 - 4999 bodů
- více než 5000 bodů
Chvála Zatrolenců
[12.1.2010] kren
Jak jsem rozepsal gratulaci Zatroleným hrám do Nového roku v komentářích pod Diovým článkem „Krátké ohlédnutí za rokem 2009“, tak jsem zjistil, že toho mám na srdci víc než jen krátkou gratulaci v komentářích pod článkem. Proto jsem se rozhodl napsat několik více odstavečků, jako poděkování lidem, kteří tenhle úžasný web tvoří.
Někdy v roce 2007 jsem náhodou zabloudil (už ani nevím proč), na tenhle web. Tenkrát to ještě nebyly Zatrolené hry. Teď si uvědomuju, jak je má paměť staršího člověka děravá. Web se přejmenoval na Zatrolené hry relativně nedávno a já si už ani nevzpomínám, jak se jmenoval předtím. Byly to myslím Myslivečkovy hry, co Ondro, mám pravdu? (Ne tak úplně, web se totiž "jmenoval" prozaicky "Deskové hry" a běžel na adrese "deskove-hry.myslivecek.net" - pozn. Ondra AKA Zeus) Tak jsem si tehdy před víc jak dvěma lety říkal, že je to od toho nějakého Ondry Myslivečka sice chvályhodné, ale že těch několik lokalizací, vesměs od Caulyho pro jiné weby, nikoho z bídy nevytrhne. V databázi bylo sice nasázeno několik desítek her, ale u drtivé většiny soubory nula, popis nula, recenze nula, komentáře nula a tak jsem si říkal, že to toho Ondru brzy přejde – téměř žádný obsah webu a minimum návštěvníků.
Už tehdy mne rozčilovala taková nejednotnost internetových zdrojů k deskovým hrám. Když jsem si chtěl k nějaké hře něco najít, musel jsem googlit, procházet různé blogy, poloprofesionální a firemní weby. Nejúplnějším zdrojem informací byl tehdy web hrajeme.cz od Albi, později převzatý Mindokem. Samozřejmě, že byl zaměřený především na eurohry a produkci svého provozovatele. Pokud chtěl člověk najít něco k figurkovým hrám, nebo RPG, tak musel zase na fandovské weby téhle oblasti. Když jsem tenkrát objevil svět BGG, tak jsem záviděl anglosaskému světu ten obrovský zdroj informací a moc jsem si přál, aby něco takového, byť samozřejmě v našich malých skromnějších poměrech, existovalo i u nás. Ale ani ve snu by mne nenapadlo, že se takovým zdrojem může stát Ondrův poloprázdný web.
Za nějaký ten měsíc se už začaly objevovat sem tam nějaké překlady vesměs od Caulyho pro jiné weby. Někdy tehdy už měl Cauly zrovna papežskou mitru a já, jak jsem postupně rozšiřoval mou sbírku her i o nelokalizované hry, jsem také sem tam něco přeložil, nebo udělal nějaký grafický doplněk, původně pro Svět deskových her Ládi Smejkala. Vytýčil jsem si svůj soukromý cíl, že dosáhnu alespoň na mušketýrský klobouk a budu spokojený. Ve skutečnosti jsem chtěl ale přispět právě k té jednotnosti zdrojů k deskovým hrám, i když se musím sebekriticky přiznat, že jsem pořád v nějakou rozšířenost tohoto webu nevěřil.
Dříve mne vytáčelo, že když jsem hledal na webu česká pravidla k nějaké cizojazyčné hře, tak to bylo "rozfrncané" po různých webech a hrozně jsem jako uživatel toužil po tom, aby existovala nějaká jednotná databáze, kde by se ty amatérské překlady shromažďovaly a člověk by se tam mohl mrknout, jestli je hra přeložená a nemusel by googlit po všech čertech. A když jsem viděl, že by se tenhle web mohl stát takovým zdrojem českých lokalizací deskových her, začal jsem poctivě všechny mé překlady a úpravy posílat ke zveřejnění Ondrovi.
A jak plynul čas, přicházeli sem Sydo, Rbx, Sappho, Eyron, Beholder a jiní a jiní. A ukázala se stará pravda, že dobrý fandovský web nedělá jen správce, ale celá komunita lidiček, kteří každý svým dílem přispěli k tomu, že se Zatrolené hry staly tím, čím jsou nyní. A přicházejí další a další a to je moc dobře. Zářným příkladem je PJ, který na Zatrolených hrách funguje relativně krátkou dobu a už se stal fenoménem, který svou aktivitou a literárním umem útočí na mou papežskou mitru, které jsem já dosáhnul až po dvou letech usilovné překladatelské a grafické práce. Vůbec se ale nezlobím a nezávidím, spíš naopak. Čím víc lidí bude aktivních a čím víc lidí předběhne v hodnocení aktivity mne, Caulyho a později třeba i PJeje, tak tím bude tenhle web lepší. I když si myslím, že překonán tady může být každý kromě Caulyho, jehož překladatelská plodnost je naprosto nepřekonatelná. Kromě jiných patří poděkování i Rbx, který se stará o ty tisíce fotek, kterými je web zaplavován. Ale hlavně nesmíme zapomenout na otce Zatrolených her Dia – Ondru Myslivečka, bez jehož nápadu, realizace a myslím, že obrovského úsilí bychom se neměli kde „virtuálně“ scházet a hlavně, bez něhož by nevznikla tak unikátní a obrovská databáze informací o deskových hrách.
Díky Ondro za všechno! A jestli tě občas hlavně v diskuzích naštveme tak, že bys s tím chtěl seknout, tak nám naše hříchy odpusť a buď i nadále naším velkým Olympským vládcem Diem. Ještě jednou díky, díky.
Sdílej: Facebook
Komentáře
| sydo | 12.1.2010 15:41:27 Hurá |
![]() |
a třikrát sláva našemu Diovi, zatrolenci nejzatrolenějšímu a pátému mušketýru! |
| sydo | 12.1.2010 15:43:27 Ondra |
![]() |
mě sem také dotáhl z hrajeme.cz, když se mě zeptal, jestli bych sem dal sbvou recenzi na Arkham, kterou jsem tam kdysi (vypadá to jako hrozná doba) napsal. Již předtím jsem sem párkrát zavítal, ale jak říká Křen, bylo to tu takové poloprázdné. A dnes? Hrajeme.cz nemůže konkurovat, přeji ZH dlouhý život a rozvoj, včetně jejich polské mutace. |
| Zeus | 12.1.2010 15:48:34 Díky za ocenění :-) |
![]() |
Co k tomu dodat... Snad jen to, že jsem hrozně rád, že se tu schází úžasná skupina hráčů (a hráček - abychom byly genderově vyvážení ;-), se kterými je radost i jen tak pokecat. A k "přetažení" Syda: No když napíšeš recenzi na Arkham ("vlajkovou loď" Zatrolených her) tak to prostě nešlo jinak :-) Jinak se takovému nekalému přetahování vyhýbám... |
| aneken | 12.1.2010 16:28:17 Kren |
![]() |
Tak pod tohle se muzu jen podepsat;) |
| Ella | 12.1.2010 16:43:01 díky |
| díky, že to tu je | |
| Atterdag | 12.1.2010 17:27:58 Pěkné |
| To bylo od srdce | |
| PJ | 12.1.2010 18:59:49 Díky... |
![]() |
...je mi tu s Vámi fajn :-) |
| dilli | 12.1.2010 20:45:41 začátek? |
![]() |
Tak já si přihřeju vlastní a Caulyho polívčičku. Celý web měl na začátku myšlenku. CAULYHO MYŠLENKU. Když mi ji představil, byla jsem za. Všemi deseti. Ukecávali jsme jednoho spoločného známého, aby nám ten web udělal. Mnoho nápadů odznělo, mnoho jsme společně upravovali, mnoho vyhazovali, mnoho doplňovali. Kamarád web slíbil, neudělal, znova slíbil a znova neudělal... Pak Cauly našel Ondru. To jsem ještě netušila jakej démant se může na Ostravsku skrývat. Asi byl zakopanej hoooodně hluboko. A tak jak onen deskove-hry.myslivecek.net přerostl do Zatrolených her (ještě si pamatujete kolik vás spílalo nápadu s názvem? že prej se to nebude dát vygoooglit přes heslo hry... cha!), zjistila jsem, že ten démant roste na velikosti a je dokonce broušenej. Z oněch začátků u myslivečka mi zůstal adminskej přístup. Slíbila jsem totiž tehdy, že ho pomůžu rozběhnout. Dělat naplno dva weby, slovenské kluby, české hry a pomáhat v rakouském muzeu je i na mně příliš. Proto jenom ten začátek. Dnes se divím kam to ten trolík dotáh. Gratuluju webmastrovi, Caulymu i celé komunitě! |
| Elissa | 12.1.2010 20:51:40 co dodat... |
![]() |
... snad jen - jen tak dál! |
| The Hammer | 12.1.2010 21:03:38 Hezky napsáno mušketýre krene! |
![]() |
Já narozdíl od krena jsem tu přišel mnohem později (ale ještě na "staré adrese" a dokonce vím proč, přilákala mě tu obrovská spousta informací o hře Battlelore, kterou jsem si tenkrát pořídil) a už jsem tu zůstal a jsem tady každodenním hostem. Já nemůžu přispět nějakými kvalitními překlady, nemám na to znalosti, tak jsem se alespoň snažil a snažím podělit o informace o svých hrách, které tady třeba neměly obrázky, popisy či recenze. A v čem je podle mě obrovská síla tohoto webu? Nejen v množství informací, které poskytuje ale i v jeho obrovské "živosti", vždyť kde jinde dostanete do půl hodiny odpověď na svůj dotaz ohledně jakékoli hry či problému? Vždy se najde někdo ochotný a vstřícný. A všem těmto lidem patří můj dík. Deskovky jsou mým velkým koníčkem a díky zatrolenkám mám možnost dozvědět se obrovské množství informací z tohoto světa, možnost alespoň virtuálně poznat spoustu spřízněných duší a občas tyto fajn duše potkat i naživo. A za to patří můj dík vám všem.... |
| Dansemacabre | 12.1.2010 21:27:44 no jo... |
![]() |
Připojuji se k vděčným gratulantům a pěji chválu na web, který mě co do informací nikdy nezklamal. Občas se až cítím blbě, když jenom pořád čtu a stahuju a sám nic pořádného netvořím (nepřekládám, nefotím, nerecenzuji...) Hold všem, kdo se o ZH zasloužili! |
| Kadaver | 12.1.2010 21:31:16 Sekunduju |
![]() |
Pěkně napsáno a ačkoli jsem tady nováček, tak páně Křenovi oddaně sekunduji v tomto poděkování. Díky vám se mám kde vyzpovídat ze svých herních hříchů :-) |
| Alex | 12.1.2010 21:51:26 super |
| Rovněž dík těmto stránkám a všem kolem.Otevřeli jste mi dveře k deskovým hrám díky překladům,recenzím a různým debatám o hrách.Lépe než Kren bych to nenapsal. | |
| SSZGSA | 12.1.2010 23:31:13 Je tu fajn.. |
![]() |
Mám to tu rád. Byl jsem tu už za staré adresy a 100%tně souhlasím. Je tu opravdu kus práce která stojí za to! :D Jsem hrozně zvědav, kam až to vyrostě! A také doufám, že jednou budeme jezdit na Zatrolené srazy, kde se konečně uvidíme všichni!A všichni si zahrajeme! :) Tak držím dál palce.... |
| kardo | 13.1.2010 07:12:56 zatrolené hry |
![]() |
sú prvá stránka ktorú otvorím keď sadnem k počítaču, to hovorí za všetko. Pomáhajú mi prekonať obdobia kedy mám stop stav na kupovanie nových hier. Tie čo nemám si môžem aspoň takto virtuálne ohmatať. :) Ďakujem |
| Parxel | 13.1.2010 07:49:55 ZH |
![]() |
Já jsem se sem rovněž dostal přes www.hrajeme.cz, ale ani si už nepamtuji jak. Zpočátku jsem spíš pasivně přihlížel a občas se na něco zeptal. Dnes se snažím alespoň malou kapkou přispět, do moře informací, které se zde nachází. Takže držím palce a přeji ZH ať se zde i nadále schází tak pestrá hráčská komunita jako doposud. P.S.Ten sraz ZH je opravdu zajímavý nápad. |
| PJ | 13.1.2010 09:32:36 Sraz ZH |
![]() |
Nenechme tu myšlenku zapadnout. Bylo by naprosto úžasné, kdyby se tam nosily klobouky dle hodností uživtalů a kostky. A prodávala Zatrolená trička. A jedl (a pil) Trolí raut. A hrály miriády deskovek. Amiritrasheři by se objímali s Eurogamery. Ringo s Beholderem :o) no jen si to představte... |
| sydo | 13.1.2010 09:35:04 PJ |
![]() |
Ringo s Beholderem jsou bráchové a i když se to snaží maskovat, oba mají eurosrdce, takže to by nebyl problém ;) Ale už se vidím já, jak padám do náruče Richmondovi :D |
| PJ | 13.1.2010 09:41:19 sydo |
![]() |
Marjá, to byl namoutě další odstavec, který jsem zapomněl napsat, opravdu ;-) |
| Parxel | 13.1.2010 09:43:53 PJ |
![]() |
Nosit kloubouky by byla paráda, ale nevím jak by se s tím vyrovnali lidi, který by nosili přilbi:). Ale každopádně nápad je to pěkný. |
| laredo | 13.1.2010 09:52:17 Díky všem... |
![]() |
Myslím, že většina důležitého už tu byla řečena, nicméně bych přidal následující: a) Docela jsem se divil, když Zeus nedávno uvedl, že ZH mají už 1000. registrovaného uživatele. Já bych hádal, že jich bude tak do 200. Takže komunita se vskutku rozšiřuje :-) b) Vzhledem k takovému počtu je výborné, že i herní záběr je tu široký a každý si tu může najít hru (hry) dle svého gusta. c) Je fajn vidět, že spousta lidí ráda přispěje zadarmo svou "troškou" do společného mlýna (ať už překlady, fotkami, recenzemi či radami). Pak to funguje na principu sdílení zdrojů, jako v počítačové síti (což je určitě i smysl těchto stránek) :-) d) A hlavně i v diskuzích zde panuje (aspoň doufám, protože čtu jen některé) přátelská nálada, žádné osočování či nadávání - což je taky důležité. Takže vydržme v tom i nadále a buďme na sebe hodní, jako doposud :-) |
| Parxel | 13.1.2010 09:53:34 překlep |
![]() |
Pardón přilby, aby se to někoho nedotklo. |
| Ringo | 13.1.2010 10:28:38 2 Sydo |
![]() |
kde jsi prisel na to Eurosrdce. Ma sbirka se totalne zmenila z puvodniho Euro na ktrerem jsem zacinal v drtive AT prevazujici hry. Kdo neveri, at koukne na seznam mych her. Jo, jsou tam Eurovky jako Tikal, Java, Mexica, Agricola, ale myslim ze prevahu maji AT. Pokud teda chapeme vyraz AT stejne. Ja moc nemusim cistou nahodu a kostkami rizene hry, to je pravda, ale neznamena to ze se rad utapim v poctarskych suchych Eurarinach. to uz davno ne:-) Co me na ZH dostalo? Prave orientace na jine hry nez tomu bylo na hrajeme.cz. Orientace vice na AT. Takze asi tak. Moje Eurosrdce prestalo bit v momente, kdy jsem si zashral Age of Empires 3, to byla takova prelomova promena a zaclo mi bit srdce pro jine hry. Otazkou je jestli se to da skatulkovat, protoze ty styly se tak nejak nekdy prolinaji:-) |
| Ringo | 13.1.2010 10:32:04 co se tyce hodnosti uzivatelu |
![]() |
v produktivite nejake mety tady rozhodne nedosahnu, proto aspon valcim na poli v tom druhem sloupci, o nejukecanejsiho navstevovatele techto stranek a ne a ne porad dohnat Syda:-D |
| sydo | 13.1.2010 10:40:08 Ringo |
![]() |
No jo, pořád se pereme o titul Nevymáchaná Huba :D |
| cholerus | 13.1.2010 10:44:15 Krásné Zatrolené období |
| Jsem tu již také od zrodu stránek, nepřispívám tolik zdejší komunitě, ač bych moc rád chtěl, ale... Už žádné ale, dávám si předsevzetí, že ne naučím v grafickém editoru a budu lokalizovat cokoliv jen budu moci. :-) Je opravdu krásné, že se tento web natolik odlišuje od hrajeme.cz a ostatních amatérských blogů. Nakupuji hry již jen podle zdejších diskuzí a jsem tu opravdu denně. Zdravím zdejší komunitu a ať to tu stále žije jako doposud. | |
| Ringo | 13.1.2010 10:47:10 2 Sydo |
![]() |
jestli me pamet neklame, tak co me pritahlo kdysi na Zatrolene puvodne bylo to, ze jsem si tu prisel s tebou pokecat:-) A taky mam pocit, ze za to muze hra Dune, kterou jsem si zacal vyrabet. |
| sydo | 13.1.2010 10:58:50 Ringo |
![]() |
Ba jo, já přestal chodit na hrajeme.cz a pak jsem se neměl s kým hádat :D |
| Beholder | 13.1.2010 11:01:58 eurosrdce |
![]() |
no nevím, jestli známka panku (teda vlasně AT) je to, že se mi musí líbit i luxusní hra v kostky (asi víte na co narážím :) ). Z eura můžu Euphrat&Tigris, Samurai a o Vládcích Vesmíru se taky říká že to je euro, ale já s tím moc nesouhlasím (maximálně je tam méně interakce mezi hráči, to je fakt). Teďka nás strašně nadchl Descent, tak si to eurosrce přeberte jak chcete :) |
| Beholder | 13.1.2010 11:02:28 ... |
![]() |
...punku samozřejmě :) |
| sydo | 13.1.2010 11:16:05 eurosrdce |
![]() |
Kdyť já si dělám jen srandu :) Jen jsme reagoval na PJovu poznámku o vašem objímání, jako kdybyste měli rozdílný vkus. Tak jsem to myslel tak, že ani jeden z vás není nijak vyhraněný a oba máte rádi i eura - Ringo Antike, Javu, TtA, AoE3 a ty zas Dominion, TtA, Dobyvatele, Euphrat :) A dost už o tom, sláva Diovi! |
| Ella | 13.1.2010 11:28:20 dotaz |
![]() |
AoE3 je teda eurovka nebo AT???? |
| sydo | 13.1.2010 11:30:47 Ella |
![]() |
Je to euro jak brno, jediná AT věc tam jsou figurky a souboj, ale jinak je to další z řady worker placement eurovek. |
| sydo | 13.1.2010 11:31:42 ale |
![]() |
to už jsme nepatří, tenhle článek je o něčem jiném, tak ho už nespamujme, beru na sebe odpovědnost za toto vykolejení. |
| Ella | 13.1.2010 11:32:52 aaha |
![]() |
Ringo: "Moje Eurosrdce prestalo bit v momente, kdy jsem si zashral Age of Empires 3, ..." To mě trošku zmátlo, asi to bude vizuálně jedno a herně druhé :-D |
| Ringo | 13.1.2010 12:22:22 2 Ella |
![]() |
i kdyz to sem nepatri, tak to vysvetlim. Spise jsme mozna mel napsat hry nemeckeho typiu ci tak nejak. Je to tezce definovatelne. Pro me pred tim proste bylo nejake Puerto Rico, Caylus a podobne a pak se objevilo AoE 3 s krasnym hernim planem, plastovymi figurkami (na kterych ale nelpim) a proste i kdyz to ma jakysi Euro zaklad, podle me je to AT a jsou na te hre krasne videt rozdily pristupu. Zatimco v Euro Stylu by to vypadalo jako PR plne jakychsi malych drevenyhc zetonku a pocitadlem, v AT provedeni ma ta hra proste celkovy look umocnujici atmosferu toho co clovek proste hraje. Tady jsem nasel proste tu hranici, kterou kdyz jsem prekrocil, uz nebyla cesta zpet. Uz me nebavily Puerto Rica, Goa, Caylus a podobne. Mozna by se melo nekde presne definovat, co je to Euro a AT, protoze v tom se mi zda porad kazdy vidime neco jineho. Sydo kdyz vidi kostky a vsudypritomnou nahodu, ja za AT povazuji i AoE 3, byt se prolina s Euro mechanismem. Kdybych mel Eurosrdce, tak jsem zustal u PR, Agricoly a Osadniku, Caulusu, Goa a pod. Ja jsem ale pres AoE 3 presel k Nexus Ops, Arkham Horror, Railroad Tycoon, World Of Warcraft Board Game, Starcraft a pod. To ze mam stale nektere Eurovky rad jako je Tikal, Java, Antike, to jeste neznamena, ze je to pro me stezejni zamereni, proste mam rad vedle AT strategii a RPG her i prevahove taktiky. |
| Eyron | 13.1.2010 12:49:48 sraz |
![]() |
Pěkný čláenk! A myšlenka srazu se mi líbí, třeba nějakej herní víkend. A kdo by sebou přivezl Carcassone, platil by pivo, kdo by dovezl Puerto Rico, šel by klečet na hanbu anebo rovnou se šlauchem do vykachličkované místnosti ;-) Teď jen sehnat nějaký vhodný místo, podmínkou je ovšem vykachličkovaná místnost... |
| Parxel | 13.1.2010 12:54:37 Eyron |
![]() |
Já jsem rozhodně pro některé větší město (Praha, Brno, Ostrava). Je mi celkem jedno které, i když preferuji Prahu a Brno. V případě, že by to bylo v Praze tak jsem ochotný se zapojit do organizace a pomoc v rámci možností. |
| The Hammer | 13.1.2010 12:54:59 Eyron |
![]() |
Abyste pak na tom srazu nebyli jen tři :))) |
| sydo | 13.1.2010 12:56:47 Eyron |
![]() |
Na Hlaváku mají super kachlíky... |
| Eyron | 13.1.2010 12:58:08 Hammer |
![]() |
Jasně a všichni tři naschvál přivezou je Puerto Rico :-) |
| The Hammer | 13.1.2010 13:02:27 sraz |
![]() |
Já si myslím, že dost bylo Pragocentrismu :) a je třeba vyrazit na periferii naší matičky země, třeba taková Ostrava by byla vhodným místem....i nějaké ty kachličky by se našly... |
| Parxel | 13.1.2010 13:16:16 The Hammer |
![]() |
Já jsem pro. Kachličky klidně přivezu z Prahy. Utrhnu jich pár na Hlaváku před odjezdem. :) |
| TMG | 13.1.2010 13:20:56 Všechno jde když se chce |
| Zeus Ondra je krásným příkladem toho, jak se můžou věci vyvinout, když má někdo touhu a chuť na něčem zapracovat. Jen pohleďte jak myšlenka jednoho člověka spojila tolik lidí. Přeji bohatší a bohatší komunitu, kde příchod bude potěšením pro každého nadšeného hráče. | |
| SSZGSA | 13.1.2010 14:04:57 Sraz |
![]() |
Paráda.. :) Já bych byl pro Prahu.. Každý by vzal kachli jako podmínku vstupu! :D Třeba bych na 1. oficiální sraz vymezil celý den a pak z toho udělat opravdu nějakou pěknou akci! Třeba TrolCon :) ( Raději ty slova neobracejte! :D ) |
| Dansemacabre | 13.1.2010 14:42:06 sraz |
![]() |
Nebylo by jednodušší udělat sraz na nějaké oficiální akci? Třeba se postarat o vlastní trolí linii na GameConu - přednášky o škodlivosti euroher, zápasy v bahně EH vs. AT, mrskání se šlauchem, soutěž v míchání trolího saké...? Jednak by to usnadnilo organizaci, jednak by to ZH pomohlo se propagovat. |
| aneken | 13.1.2010 15:10:14 Sraz |
![]() |
Preferuju Brno, prece v Praze nezustanu i o vikendu:D |
| Parxel | 13.1.2010 15:17:18 sraz |
![]() |
Ono ani podle mě nejde o to někde zůstávat, ale spíš kde se dá dohromady ta skupina, která to bude schopná zorganizovat. V podstatě jde o to odhadnout počet lidí, pronajmout prostor a domluvit se kdo přinese jakou hru a pak taky jestli to bude otevřené veřejnosti či nikoliv. Protože pak by se musely řešit další věci. |
| SSZGSA | 13.1.2010 16:29:47 Sraz |
![]() |
To já se ani nebojím, že by tam nikdo nejel ale spíše, že to bude místo mimo dosah. A právě Brno ( promiň Anekene! :) ) je pro mě ( Liberec ) opravdu daleko... To Parxel : Já bych přitáhl určite nějaké hry! A těšil se na ty vaše obvzlášť na pořádné hraní se Sydem a jeho Pax Romana.. :) |
| sydo | 13.1.2010 16:45:12 SSZGSA |
![]() |
To se vr! Když už sraz tak s celonočním Pax maratonem. |
| SSZGSA | 13.1.2010 18:16:54 To Sydo |
![]() |
Jasně.. Pax maraton, pouze pití ( umístěné v jiné místnosti ) a žádný spánek! Na co, že? :) Pak dáme Clash of Monarchs s kompletním scénářem na 16-18hodin. Pche.. A pak, že nás čas má vhrsti! :) |
| rbx | 13.1.2010 19:41:23 Sszgsa |
![]() |
Tak potom tu ještě čeká Onward: Christian Soldiers, Path of Glory nebo Duel of Ages :-) |
| SSZGSA | 13.1.2010 20:26:11 To rbx |
![]() |
No.. moc pěkné hry! :) Tak se sejdeme jen my tři! V zájmu civilizace! :D |
| Richmond | 13.1.2010 20:34:40 Kren |
![]() |
Pochvala Krenovi za parádní článek, Diovi za šéfovské schopnosti a vůbec lidem motajícím se kolem tohoto nejlepšího webu o deskovkách v mém rodném jazyce :) |
| Richmond | 13.1.2010 20:36:03 sydo |
![]() |
Teda teď jsem se urazil!! :)) To bys fakt neobjal chlapa, co dal Titanovi 8/10 a byl schopnej ho hrát o Silvestra skoro 5 hodin vkuse!!?? :-D Ty jeden emerickej trešisto! :) |
| husak | 14.1.2010 00:00:50 Co dodat? |
![]() |
Díky, lidičkové!!! Já tu funguju rok a pár dní a za tu dobu vidím tu obrovskou změnu. Jak říká Křen, tehdá tu bylo mnohem méně her, obrázků i informací. Jen tak jsem tehdy napsal své první dva popisy her. Zeus mě tehdá ještě brzdil, že druhý popis zveřejní až o pár dní později, ať se to hýbe postupně. Pak jsem se na pár měsíců odmlčel a grafomanské sklony propukly až v půlce roku 2009. Stoupám si v poklidu žebříčkem vzhůru, upravuju si na hlavě čerstvě nabytý mušketýrský klobouk, pomalu nakukuju do první desítky zatrolených přispěvatelů, když tu ve zpětném zrcátku vidím nějakého PJ'e. Frnk a najednou byl přede mnou, ani nepřibrzdil. Nejen že skvěle popsal hromady her o kterých jsem nikdy ani neslyšel, ale ušetřil mi i práci s popisem většiny her, které znám. S takovou si tu plechovou přilbu nikdy nenasadím. Jen díky ZH jsem taky potkal podobného herního šílence dokonce z našeho maloměstečka. Skoro jako moje dvojče. Velmi podobný počet her ve sbírce, stejný počet dětí jako já, dokonce ve stejném věku a na stejné škole. Je to paráda, zjistit, že nejsem takový blázen jen já, co má 3 děti proto, aby si měl s kým hrát. :-) A aby se jen furt nechválilo, občas mě všichni pěkně štvete. Čím? Tím že mi furt ukazujete nové skvělé hry a já pak musím bojovat s tím, abych je hned všechny nekupoval. Tak to v tom dalším roce trochu brzděte, jo? :-) |
| sydo | 14.1.2010 09:06:45 Richmond |
![]() |
Ba jo, za Titana máš u mě hubana :D |
| aneken | 14.1.2010 09:40:37 Parxel |
![]() |
Tak kdyby se to konalo v Praze, nebyl by problem to domluvit pres kluky z Paluby. Coz by melo tu vyhodu, ze nektere bezne hry (i Space Hulk:)) by se tahat nemuseli, prostoru je tam dost a stoly velky (se Sydem jsme tam hrali tu Romanu) a da se tam prespat na karimatkach... Urcite by to slo na cely vikend a pokud by panovala shoda, tak se toho pak muzu ujmout...:) |
| Parxel | 14.1.2010 10:12:35 aneken |
![]() |
Já bych byl pro. Na Palubu občas chodím a je to kousek od metra, čili velmi dobře dostupné. Možná by stálo zato založit pro to vlastní vlákno. |
| kren | 14.1.2010 10:52:24 ad sraz |
![]() |
Jen aby to nedopadlo jako s několika jinými akcemi, které tady spontánně vypukly a pak zase usnuly. Jak se toho nechopí někdo konkrétní, který si to vezme na starosti, tak si myslím, že to opět usne. Ono něco jiného je sedět na zadku ve svých městech, a něco jiného je zorganizovat pár desítek lidí aby jim termín vyhovoval a ve stejném termínu někam přijeli. |
| Parxel | 14.1.2010 11:41:47 kren |
![]() |
Naprosto souhlasím! |
| Eyron | 14.1.2010 11:52:02 Vlákno? |
![]() |
Co extra vlákno? |
| Iroq | 14.1.2010 13:03:38 Díky všem |
| Ahoj. Tak jsem se zaregistroval, abych Vám všem poděkoval za skvělý web. Stránku jsem objevil tak před rokem a vždy mi pomohla s výběrem nákupu hry. Naposledy po přectení recenze na Middle-eart quest, kdy jsem skoro neusnul a druhý den hned letěl do obchodu. Díky všem a přeji spoustu krásných herních zážitků v roce 2010 | |
| pasin | 15.1.2010 10:41:17 Paluba |
| otazka taky zní kolik lidí se v pohode vejde na palubu a kolik lidí by se chtělo srazu zůčastnit. | |
| kren | 15.1.2010 10:51:20 ad Paluba |
![]() |
Záleží na tom jak velká loď to bude na jejíž palubě se sejdeme :D |
| sydo | 15.1.2010 10:58:28 křen |
![]() |
A kolik palub ta loď bude mít, že :) Někdo může hrát i na stěžni, ale já ne, já bych blinkal. |
| aneken | 15.1.2010 11:48:30 Pasin |
![]() |
Paluba je schopna pojmout tak 30 lidi, ja bych na zaklade svych predchozich zkusenosti vic moc neocekaval:) Ono ostatne pokud si nebudeme chtit pronajmout nejakou skolu, tak tezko sehnat o moc vetsi prostory nejak rozumne:) Aspon me tu v praze nic nenapada. Paluba ma zazemi, hry, je v centru a jsou tam ochotny lidi. Zalozim teda novy vlakno, at se o tom da diskutovat poradne;) |
| andro | 15.1.2010 18:12:15 Som rád ... |
| ... že vznikol tento fantastický web, kde som našiel info o každej hre ktorú som potreboval. 3-krát hurá ZH !!! | |
| gabi | 25.1.2010 13:14:51 kvalita sa nedá zaprieť |
| Som nadšená kvalitou tohoto webu. Držte sa a rnech rastiete do ešte vyššej kvality a stále väčšej úspešnosti. |
Přidat komentář
Položka "Autor" je povinná.
Položka "Název" je povinná.
Položka "Text" je povinná.
Příspěvek nelze do diskuse přidat bez souhlasu s pravidly!
- Diskusní fóra na těchto stránkách jsou určena převážně k vyjádření vlastních názorů na témata týkající se stolních her.
- Nejsou zde tolerovány jakékoli příspěvky, které se neslučují se zásadami slušného chování (urážky, vulgarity apod.)
- Stejně tak jakákoli reklama není v diskusích povolena (ať již s tématem souvisí či nikoli).
- Další pravidla přibudou pouze v případě, že se zde objeví nějaký další nešvar (flame etc.).
V případě porušení těchto pravidel může být libovolný příspěvek/diskuse odstraněn/a.






















